Quote from Guest on 2 June 2010, 15:34Hej
Ska vara i Kuala Lumpur och Borneo under fem veckor. Är det någon som varit där och vet hur det är att springa där? Jag tänker att mig att jag väl kan springa på stranden...
Hej
Ska vara i Kuala Lumpur och Borneo under fem veckor. Är det någon som varit där och vet hur det är att springa där? Jag tänker att mig att jag väl kan springa på stranden...
Quote from Funbeat user on 2 June 2010, 15:44I Kuala Lumpur går det väl att springa på asfalten, drick mycket.
Jag kommer från malaysia & ska var där i Juli, lake Garden i KL brukar vara populär som joggings ställe.... inga kort kort shorts, dra onödigt mycket uppmärksamhet - jag skulle tipsa om 3 k
I Kuala Lumpur går det väl att springa på asfalten, drick mycket.
Jag kommer från malaysia & ska var där i Juli, lake Garden i KL brukar vara populär som joggings ställe.... inga kort kort shorts, dra onödigt mycket uppmärksamhet - jag skulle tipsa om 3 k
Quote from Funbeat user on 2 June 2010, 18:14Tack så mycket för tipsen, jag funderade faktiskt lite om just kläderna. 🙂 Bäst att springa tidigt på morgonen innan det blir för varmt.
Tack så mycket för tipsen, jag funderade faktiskt lite om just kläderna. 🙂 Bäst att springa tidigt på morgonen innan det blir för varmt.
Quote from Funbeat user on 3 June 2010, 12:47yes spring tidigt på morgonen - det kommer jag att göra med tanke på luftfuktighet!Huden kommer mår bra av att svettas så mycket!
yes spring tidigt på morgonen - det kommer jag att göra med tanke på luftfuktighet!Huden kommer mår bra av att svettas så mycket!
Quote from Funbeat user on 3 June 2010, 15:05KL = Gym.
KL = Gym.
Quote from Funbeat user on 3 June 2010, 21:22Här är ett fint race:
http://climbathon.sabahtourism.com/2010/promenerade upp i fjol, ganska jobbigt det också.
Här är ett fint race:
http://climbathon.sabahtourism.com/2010/
promenerade upp i fjol, ganska jobbigt det också.
Quote from Funbeat user on 4 June 2010, 09:49bra gjort J-O. yes det är jobbigt med tanke på fuktigheten. Min far har sagt att jag borde göra det men i år borneo resan med familjen blir för att hälsa på orang utan. Det blir liksom en trek ej lopp har jag hört.
Fick du fin diplom ?
bra gjort J-O. yes det är jobbigt med tanke på fuktigheten. Min far har sagt att jag borde göra det men i år borneo resan med familjen blir för att hälsa på orang utan. Det blir liksom en trek ej lopp har jag hört.
Fick du fin diplom ?
Quote from Funbeat user on 4 June 2010, 19:44Malaysia är ett mycket trevligt land! Jag trivdes hur bra som helst när jag var där 🙂 Tror jag kommer ihåg lite bahasa malay också! Salamat malam på dig 🙂
Malaysia är ett mycket trevligt land! Jag trivdes hur bra som helst när jag var där 🙂 Tror jag kommer ihåg lite bahasa malay också! Salamat malam på dig 🙂
Quote from Funbeat user on 4 June 2010, 19:53helt riktigt - selamat malam kembali!
Jag ser fram emot att komma hem igen under sommaren - det ska springas , simmas & spelas golf utöver tiden med familjen!
Men nu ska det sovas inför maran imorgon!
helt riktigt - selamat malam kembali!
Jag ser fram emot att komma hem igen under sommaren - det ska springas , simmas & spelas golf utöver tiden med familjen!
Men nu ska det sovas inför maran imorgon!
Quote from Funbeat user on 5 June 2010, 18:22Det blir eventuellt en promenad upp på berget lite beroende på mitt resesällskap. Vi har inte bestämt riktigt vad vi ska göra än, tar det lite som det kommer när vi väl är på plats. Men åh som jag längtar!
Det blir eventuellt en promenad upp på berget lite beroende på mitt resesällskap. Vi har inte bestämt riktigt vad vi ska göra än, tar det lite som det kommer när vi väl är på plats. Men åh som jag längtar!