Quote from Guest on 23 January 2013, 08:40Hej!
Jag kommer vara i Malmö den 27 januari och skulle behöva få till ungefär 15 kilometer i 6.55-fart som är mitt maratempo (springer eg med Team Sthlm marathon). Är det någon som har lust att göra mig sällskap? Tänker mig att vi isf börjar springa runt
Hej!
Jag kommer vara i Malmö den 27 januari och skulle behöva få till ungefär 15 kilometer i 6.55-fart som är mitt maratempo (springer eg med Team Sthlm marathon). Är det någon som har lust att göra mig sällskap? Tänker mig att vi isf börjar springa runt
Quote from Funbeat user on 23 January 2013, 08:50http://www.malmolopare.se/index.php?option=com_content&view=article&id=67:langrundor-soendagar&catid=34:lopare
Fast tempot blir nog snarare kring 6:00 så om det är OK...
Fast tempot blir nog snarare kring 6:00 så om det är OK...
Quote from Funbeat user on 23 January 2013, 15:49Haha det där låter ju perfekt, med tid datum och sträcka. Gällande tempot står det ju att det finns en grupp som kör i 6,30-fart, stämmer inte det iom att du skrev att det troligen blir 6.00-fart?
Det är gratis om jag fattat det rätt?
Jag siktar på att sp
Haha det där låter ju perfekt, med tid datum och sträcka. Gällande tempot står det ju att det finns en grupp som kör i 6,30-fart, stämmer inte det iom att du skrev att det troligen blir 6.00-fart?
Det är gratis om jag fattat det rätt?
Jag siktar på att sp
Quote from Inger Gustås on 23 January 2013, 16:59Jag tror det brukar vara en 5-10 personer med ungefär så därför är det bara en grupp, som säkert dock är lite anpassningsbara, men tempot hamnar nog runt 6-min.
Jag tror det brukar vara en 5-10 personer med ungefär så därför är det bara en grupp, som säkert dock är lite anpassningsbara, men tempot hamnar nog runt 6-min.