Quote from Guest on 18 July 2012, 09:24Hej
Jag ska upp till hundfjället nu på fredag och tänkte kolla om någon har nått bra förslag på löprundor där uppe. Intresserad av allt mellan 10-40 km, gärna upp på någon/några av topparna men även flacka rundor i skogen är av intresse. Undviker helst a
Hej
Jag ska upp till hundfjället nu på fredag och tänkte kolla om någon har nått bra förslag på löprundor där uppe. Intresserad av allt mellan 10-40 km, gärna upp på någon/några av topparna men även flacka rundor i skogen är av intresse. Undviker helst a
Quote from Funbeat user on 18 July 2012, 09:34Kungsleden har jag sprungit på några gånger. Den går över många fina fjäll!
edit:
Läste inte det sista i ditt inlägg förens jag hade postat...Kungsleden är stenig som f*n(Som alla leder på fjället)... En runda som är skonsam och trevlig är gubbmyren n
Kungsleden har jag sprungit på några gånger. Den går över många fina fjäll!
edit:
Läste inte det sista i ditt inlägg förens jag hade postat...
Kungsleden är stenig som f*n(Som alla leder på fjället)... En runda som är skonsam och trevlig är gubbmyren n
Quote from Funbeat user on 18 July 2012, 12:29Var uppe i slutet på maj och sprang runt de fjällen, kolla min kalender den 25-27/5 så får du en uppfattning om rundor/längder/höjd meter. Vi var en blandad grupp och regeln var att alla skulle orka med hela tiden så tempot var lungt och fint.
Var uppe i slutet på maj och sprang runt de fjällen, kolla min kalender den 25-27/5 så får du en uppfattning om rundor/längder/höjd meter. Vi var en blandad grupp och regeln var att alla skulle orka med hela tiden så tempot var lungt och fint.
Quote from Funbeat user on 18 July 2012, 22:45Trollvägen som man åker med barnen på vintern är en grusväg och sen kan man fortsätta ända upp till 8-liften om man vill. Det får räknas in som ett backpass
Trollvägen som man åker med barnen på vintern är en grusväg och sen kan man fortsätta ända upp till 8-liften om man vill. Det får räknas in som ett backpass