Quote from Guest on 2 November 2009, 17:57Många av oss springer säkert med musik i lurarna. Själv har jag blivit redigt trött på sladdarna som alltid strular och snäckor som alltid trillar ur etc. Sprang förbi ett motorola stånd på flygplatsen i Washington och köpte på vinst och förlust ett par t
Många av oss springer säkert med musik i lurarna. Själv har jag blivit redigt trött på sladdarna som alltid strular och snäckor som alltid trillar ur etc. Sprang förbi ett motorola stånd på flygplatsen i Washington och köpte på vinst och förlust ett par t
Quote from Funbeat user on 2 November 2009, 18:07En hörslinga borde vara perfekt att springa.
En hörslinga borde vara perfekt att springa.
Quote from Funbeat user on 2 November 2009, 18:10Det låter ju smart det där, nu känner jag mig härligt low-tech. Mitt eget superknep för att slippa sladdrig sladd är att dra den under tröjan. Funkar grymt om man har spelaren i byxlinningen eller i nån ficka (inte så störande som man kan tro om spelaren
Det låter ju smart det där, nu känner jag mig härligt low-tech. Mitt eget superknep för att slippa sladdrig sladd är att dra den under tröjan. Funkar grymt om man har spelaren i byxlinningen eller i nån ficka (inte så störande som man kan tro om spelaren
Quote from Funbeat user on 2 November 2009, 18:55Sennheisers jogginglur är också grymt bra. Där får du en knipsare med så du får sladden att stanna så du inte får dra i den hela tiden.
Grymt ljud också 🙂
Sennheisers jogginglur är också grymt bra. Där får du en knipsare med så du får sladden att stanna så du inte får dra i den hela tiden.
Grymt ljud också 🙂