Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpning löpning längs Högakustenleden
You need to log in to create posts and topics.

Har planer på ett långpass från Skuleberget till Örnsköldsvik längs HK leden, 50 km. Någon som har erfarenhet av sträckan? Måste kolla upp vart det går att fylla vatten tex. Vet att det bitvis är tuff kupering/terräng tänkte ändå springa i mina vanliga lö

Jag har inte koll på leden ännu, men hänger gärna på och springer sträckan om du vill ha sällskap och om jag kan den dagen du sticker iväg. / Lisse

(t+) On eller to denna vecka funderar jag på. Vädret verkar bli löpvänligt då. Finns en hel del info på hkleden.se. Ska kolla med turistinformationen idag om vattentillgång. Har skjuts till skule och springer hem. Fler som vill haka på???

Sjöar och bäckar i Skuleskogen innehåller drickbart vatten som inte behöver renas. Utanför nationalparken passeras flera byar, små butiker och mackar. Husägarna brukar inte neka en att fylla på vätska från trädgårsslangen.
Låter som en kul löptur! Funder

Jag har dessvärre slut på semesterledigheten så denna omgång så jag kommer inte att kunna hänga med under vardagarna just nu, men gärna en annan gång.

Provar i morgon. Blir nog en vacker löptur.

50 km kuperat, får nog vänta till nästa år. Låter som ett härligt pass.

http://www.funbeat.se/blogs/show.aspx?Blogid=65972
Rekomederas! Hela eller etapper.