Quote from Guest on 29 March 2012, 12:49Vill verkligen tipsa om att kunna träna löpning och ta med sig barn i barnvagn. Är hemma och är föräldrarledig och för 1 år sedan kände jag att jag måste komma ut och röra på mig. Började med raska promenader med vår vanliga barnvagn, men när jag började
Vill verkligen tipsa om att kunna träna löpning och ta med sig barn i barnvagn. Är hemma och är föräldrarledig och för 1 år sedan kände jag att jag måste komma ut och röra på mig. Började med raska promenader med vår vanliga barnvagn, men när jag började
Quote from Funbeat user on 29 March 2012, 12:59Håller verkligen med. Våran dotter är månader så hon är fortfarande lite för liten för joggingnvagnen, så det börjar bli tungt i uppförsbackarna med våran vanliga vagn, men det är kul att hela familjen kan träna tillsammans igen.
Håller verkligen med. Våran dotter är månader så hon är fortfarande lite för liten för joggingnvagnen, så det börjar bli tungt i uppförsbackarna med våran vanliga vagn, men det är kul att hela familjen kan träna tillsammans igen.
Quote from Funbeat user on 29 March 2012, 13:32Håller oxå med. Däremot tycker jag att det funkar hur bra som helst med vanlig vagn sålänge det inte handlar om att tävla. Jag har sprungit med lillgrabben i en vanlig Brio-vagn ett bra tag och är nöjd med det extra motståndet det ger med tanke på att det
Håller oxå med. Däremot tycker jag att det funkar hur bra som helst med vanlig vagn sålänge det inte handlar om att tävla. Jag har sprungit med lillgrabben i en vanlig Brio-vagn ett bra tag och är nöjd med det extra motståndet det ger med tanke på att det
Quote from Funbeat user on 1 April 2012, 12:44Vi är lite sugna på att köpa en joggingvagn till sommaren. Min man springer på lunchen och jag på morgonen innan han åker till jobbet. Men under semestern vore det praktiskt att kunna träna samtidigt och inte skift.
Dock så tror jag inte jag skulle använ
Vi är lite sugna på att köpa en joggingvagn till sommaren. Min man springer på lunchen och jag på morgonen innan han åker till jobbet. Men under semestern vore det praktiskt att kunna träna samtidigt och inte skift.
Dock så tror jag inte jag skulle använ
Quote from Funbeat user on 1 April 2012, 17:07Vi har en cykelvagn som också är en fantastiskt lättrullad joggingagn. Tempot blir inte det snabbaste med fyraåringen och ettåringen i, men det är inte poängen. Själva vitsen är ju att slippa dö VAB-döden på vintern och kunna ta med barnen ut på jogging,
Vi har en cykelvagn som också är en fantastiskt lättrullad joggingagn. Tempot blir inte det snabbaste med fyraåringen och ettåringen i, men det är inte poängen. Själva vitsen är ju att slippa dö VAB-döden på vintern och kunna ta med barnen ut på jogging,
Quote from Funbeat user on 1 April 2012, 17:12Håller med! Sen blir det ett litet glapp då barnet är mellan 3,5 och 6 år ungefär. Sen cyklar de med bra långt när man själv springer.
Håller med! Sen blir det ett litet glapp då barnet är mellan 3,5 och 6 år ungefär. Sen cyklar de med bra långt när man själv springer.
Quote from Funbeat user on 1 April 2012, 17:34Vad heter vagnarna ni har?
Vad heter vagnarna ni har?
Quote from Funbeat user on 1 April 2012, 20:51Jag har en chariot cougar. Men fick jag välja om skulle jag ta den lyxigare varianten med handboms monterad på bakhjulen. Vår handbroms tar lite dåligt.
Jag har en chariot cougar. Men fick jag välja om skulle jag ta den lyxigare varianten med handboms monterad på bakhjulen. Vår handbroms tar lite dåligt.
Quote from Funbeat user on 2 April 2012, 13:58Jag har en MiniMe heter den. Köpte på blocket (700kr). Lätt och stora hjul, handbroms.
Jag har en MiniMe heter den. Köpte på blocket (700kr). Lätt och stora hjul, handbroms.