Quote from Guest on 6 November 2012, 13:03Jag ser ibland att man springer med stavar, även självaste Anton Krupicka när det är riktigt branta lopp. Hur brant bör det vara för att det skall vara någon idé?
Bra att träna på eller bara att glömma bort?
Några som kör med stavar på exempelvis BAMM 7
Jag ser ibland att man springer med stavar, även självaste Anton Krupicka när det är riktigt branta lopp. Hur brant bör det vara för att det skall vara någon idé?
Bra att träna på eller bara att glömma bort?
Några som kör med stavar på exempelvis BAMM 7
Quote from Funbeat user on 6 November 2012, 13:13Här använder många stavar
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=1171269
Här använder många stavar
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=1171269
Quote from Funbeat user on 6 November 2012, 13:13På t ex HÅEC är det ganska vanligt med stavar..
På t ex HÅEC är det ganska vanligt med stavar..
Quote from Elias Engqvist on 6 November 2012, 13:15Jag har sett många som använder både stavar och lina på BAMM
Jag har sett många som använder både stavar och lina på BAMM
Quote from Funbeat user on 6 November 2012, 17:05Ganska många som kör med stavar i BAMM. Har aldrig gjort det själv då jag tycker de är ivägen nedför.
Ganska många som kör med stavar i BAMM. Har aldrig gjort det själv då jag tycker de är ivägen nedför.
Quote from Funbeat user on 6 November 2012, 18:08Sammanfattning:
Längre tävlingar med mkt stigning, t ex BAMM,bra med stavar.
Kortare tävling,där du kan göra dig av med stavarna t ex HÅEC, med mkt stigning,bra med stavar.Lagom lång tävling med lagom mkt stigning,t ex Axa, inte så vanligt med stavar!
:
Sammanfattning:
Längre tävlingar med mkt stigning, t ex BAMM,bra med stavar.
Kortare tävling,där du kan göra dig av med stavarna t ex HÅEC, med mkt stigning,bra med stavar.
Lagom lång tävling med lagom mkt stigning,t ex Axa, inte så vanligt med stavar!
:
Quote from Funbeat user on 6 November 2012, 18:16I somras under AXA Fjällmaraton sprang jag länge med en utländsk kille med stavar. Han peppade mig vid 9K när jag stukade foten. Efter 2/3 av loppet drog han iväg. Tror han kom in på strax under 5 timmar medan jag ramlade in på 5:17. Om det var stavarnas
I somras under AXA Fjällmaraton sprang jag länge med en utländsk kille med stavar. Han peppade mig vid 9K när jag stukade foten. Efter 2/3 av loppet drog han iväg. Tror han kom in på strax under 5 timmar medan jag ramlade in på 5:17. Om det var stavarnas
Quote from Funbeat user on 6 November 2012, 18:17Göra sig av med stavarna på HÅEC? I wish... jo, när man börjar cykla, men inte förrän då.
Göra sig av med stavarna på HÅEC? I wish... jo, när man börjar cykla, men inte förrän då.
Quote from Funbeat user on 6 November 2012, 18:29@Jens,tror det var en bekants bekant du menar, ja han hade riktigt flyt med stavarna,tror det var hans första marathon f ö !
Har läst att du ev skulle ta in stavar i din butik,har du tips på någon bra modell?
@Jens,tror det var en bekants bekant du menar, ja han hade riktigt flyt med stavarna,tror det var hans första marathon f ö !
Har läst att du ev skulle ta in stavar i din butik,har du tips på någon bra modell?
Quote from Funbeat user on 6 November 2012, 18:46Jo jag har stavar på G! Berättar mer när jag har prylarna..
Jo jag har stavar på G! Berättar mer när jag har prylarna..