Quote from Guest on 16 April 2014, 23:26Är det någon här i forumet som haft (eller har) diskbråck i nacken?
Vad har era restriktioner för löpning varit, och på vilket sätt har löpningen påverkat symptomen från diskbråcket (och diskbråcket som sådant).
Håller tummarna för att några av er kan d
Är det någon här i forumet som haft (eller har) diskbråck i nacken?
Vad har era restriktioner för löpning varit, och på vilket sätt har löpningen påverkat symptomen från diskbråcket (och diskbråcket som sådant).
Håller tummarna för att några av er kan d
Quote from Funbeat user on 16 April 2014, 23:36Har nyligen "avslutat" typ 3 månader med ganska rejäla problem. Huvudsakligen smärta i (höger) axel, triceps, underarm och strålande ut lillfingret. Även nacken. När det var som värst käkade jag nästan full dos citodon för att få lite avlastning och framf
Har nyligen "avslutat" typ 3 månader med ganska rejäla problem. Huvudsakligen smärta i (höger) axel, triceps, underarm och strålande ut lillfingret. Även nacken. När det var som värst käkade jag nästan full dos citodon för att få lite avlastning och framf
Quote from Funbeat user on 17 April 2014, 08:45Mattias: Jag tror du gjorde rätt som lät din smärta styra var du kunde göra. Jag tror inte det hade läkt snabbare om du varit mer stilla/vilande, snarare tvärt om.
Jag brukar ge rådet att får man inte mer ont efter en aktivitet än innan så är det ingen st
Mattias: Jag tror du gjorde rätt som lät din smärta styra var du kunde göra. Jag tror inte det hade läkt snabbare om du varit mer stilla/vilande, snarare tvärt om.
Jag brukar ge rådet att får man inte mer ont efter en aktivitet än innan så är det ingen st
Quote from Funbeat user on 17 April 2014, 10:24Tack för två bra svar - jag hoppas det droppar in flera.
Jag har inte fått någon diagnos ännu, mer än att en väldigt duktig sjukgymnast konstaterat att mina armbågsproblem härör från retade nerver i båda armarna. Dock mest vänster. Sjukgymnasten är oroli
Tack för två bra svar - jag hoppas det droppar in flera.
Jag har inte fått någon diagnos ännu, mer än att en väldigt duktig sjukgymnast konstaterat att mina armbågsproblem härör från retade nerver i båda armarna. Dock mest vänster. Sjukgymnasten är oroli
Quote from Funbeat user on 17 April 2014, 21:22Linda: Jag är själv sjukgymnast, men jag håller inte riktigt med om att det skulle kunna ta 2 dygn innan nerven skulle ge besvär. Min erfarenhet är att det borde komma samma dag, dock behöver det inte komma direkt. Jag tycker även att det är tveksamt att
Linda: Jag är själv sjukgymnast, men jag håller inte riktigt med om att det skulle kunna ta 2 dygn innan nerven skulle ge besvär. Min erfarenhet är att det borde komma samma dag, dock behöver det inte komma direkt. Jag tycker även att det är tveksamt att
Quote from Funbeat user on 22 April 2014, 14:48Har vid två tillfällen haft diskbråck i nacken - (5-6-7 kotan). När det varit som mest akut har det gjort så ont att ens göra nån sorts aktivitet mer än vila och käka smärtstillande inte ens funnits i mina tankar.
När den mesta akuta fasen gått över har j
Har vid två tillfällen haft diskbråck i nacken - (5-6-7 kotan). När det varit som mest akut har det gjort så ont att ens göra nån sorts aktivitet mer än vila och käka smärtstillande inte ens funnits i mina tankar.
När den mesta akuta fasen gått över har j
Quote from Funbeat user on 25 August 2016, 11:51Jag har haft stora ryggbesvär genom åren. Jag har googlat runt lite o hittade en bra informations sajt om just diskbråck. http://xn--diskbrck-f0a.com/
står även en del om diskbråck i nacken.
Jag har haft stora ryggbesvär genom åren. Jag har googlat runt lite o hittade en bra informations sajt om just diskbråck. http://xn--diskbrck-f0a.com/
står även en del om diskbråck i nacken.