Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Eftersom Daniel Rönnquists dataskärm gått sönder så bjuder jag härmed in till löpning i morgon kl 19.00 i Björkhagen. Själv kan jag inte komma med. Men om någon annan vill springa så säg, eller kom dit direkt istället 🙂

Skulle tippa att han vill köra

Skolans dator är räddningen! Jävla skärmelände!

Jag tänkte dra 10-15 km i 6-5 min tempo. Allt beroende på sällskapet. Jag står vid Björkhagens tunnelbanestation vid 19 och har pannlampa.

Per, kanske dags för första milen till fots?

Efter samråd med min tränare så ska jag ta det lite lugnt med löpningen fram till senvintern. Fram till dess så kommer jag att jogga tor simhallen i Huddinge på torsdagarna, 2-3 km varje riktning.
Han menar på att jag måste bygga upp lite löparkropp innan

Jag väntar otåligt 🙂

Ok, då antar jag att jag får springa själv (kan inte kolla datorn mer nu). Väl mött nästa gång.

Jag har fortfarande ont i halsen (undra hur länge man kan ha det?) men kommer så fort halsen blir bra...

Ha en trevlig runda

Jag läste detta lite sent, men hade inte kunnat ändå. Det är så mycket man ska fixa...Hur vore det om man hade 7 extratimmar per dygn?
Hoppas att ni kör nästa vecka, då ska jag verkligen försöka vara med.

Det blev en tung löpning. Jag tror att en förkylning satte ned fötterna under turen. Det blev således en kortis på 8 km. Pannlampan (en 200 kr variant från Stadium) fungerade utmärkt.

Självklart blir det en tur till nästa onsdag. Jag tycker att vi kan gö

Jag är inte tillbaka förrän om tre veckor. Jag lovar dock att komma med härliga rapporter från bla Golden Gate Bridge-löpning 🙂

Nu har jag skaffat pannlampa och än så länge finns det inget som sätter käppar i hjulet för nästa onsdag. Med de förutsättningarna så är jag med nästa onsdag (äntligen)!

Härligt! Om ingen förkylning tar sitt grepp om mig är jag också med.