Quote from Guest on 29 October 2006, 18:18Jag kör mellan 11 och 16 km och har en enkel pannlampa. Möjligen 2 varv kring 5:an vid Hellas eller annan improviserad bana. Lugnt tempo. Ca 5-6 min/km.
Någon som vill hänga med?
Mötesplats? Se karta.
Jag kör mellan 11 och 16 km och har en enkel pannlampa. Möjligen 2 varv kring 5:an vid Hellas eller annan improviserad bana. Lugnt tempo. Ca 5-6 min/km.
Någon som vill hänga med?
Mötesplats? Se karta.
Quote from Arne Sylvest on 29 October 2006, 18:28JAG ÄR MED!!!
Äntligen...
JAG ÄR MED!!!
Äntligen...
Quote from Urban Nilsson on 29 October 2006, 20:47Coolt!
Coolt!
Quote from Arne Sylvest on 1 November 2006, 10:04Vi låter väl inte vädret stoppa oss?! 🙁
Vi låter väl inte vädret stoppa oss?! 🙁
Quote from Urban Nilsson on 1 November 2006, 11:21No way. Endast storm som fäller träd är godkännt.
No way. Endast storm som fäller träd är godkännt.
Quote from Arne Sylvest on 1 November 2006, 11:31Och knappt då...
Och knappt då...
Quote from Urban Nilsson on 1 November 2006, 20:29Snöigt, blött, mörkt, kallt. 11 km med var sin pannlampa. Hur härligt som helst!
Snöigt, blött, mörkt, kallt. 11 km med var sin pannlampa. Hur härligt som helst!
Quote from Arne Sylvest on 1 November 2006, 21:02Det tog lika lång tid hem med bilen i snöyran som själva löpningen, men löpningen var riktigt härlig...
Det tog lika lång tid hem med bilen i snöyran som själva löpningen, men löpningen var riktigt härlig...
Quote from Fredrik Närenfors on 1 November 2006, 22:35Lyllisar ni.
Jag satt 3.5 timme i bilen från Sundbyberg till Rågsved. Ångrade djupt att jag inte satt på dubbdäcken på cykeln men det är gjort nu. Så imorgon blir det inga mer tokiga chansningar på att Essingeleden kanske är framkomlig 🙂
Lyllisar ni.
Jag satt 3.5 timme i bilen från Sundbyberg till Rågsved. Ångrade djupt att jag inte satt på dubbdäcken på cykeln men det är gjort nu. Så imorgon blir det inga mer tokiga chansningar på att Essingeleden kanske är framkomlig 🙂
Quote from Urban Nilsson on 2 November 2006, 09:47Stockholmstrafiken i nysnö! He he. Undrar om någon stockholmare någon gång kommer att tänka: november, om jag skulle sätta på vinterdäcken?
Ska vi ta en 5 km runda nästa gång Per?
Stockholmstrafiken i nysnö! He he. Undrar om någon stockholmare någon gång kommer att tänka: november, om jag skulle sätta på vinterdäcken?
Ska vi ta en 5 km runda nästa gång Per?