Quote from Guest on 28 January 2013, 08:57Jag ska i mars åka på semester till Playa del carmen i Mexiko. Självklart följer träningsskorna med. Är det någon här på Funbeat som varit där och varit ute och sprungit? Var sprang ni? Finns det något lämpligt stället som lämpar sig bättre än något annat
Jag ska i mars åka på semester till Playa del carmen i Mexiko. Självklart följer träningsskorna med. Är det någon här på Funbeat som varit där och varit ute och sprungit? Var sprang ni? Finns det något lämpligt stället som lämpar sig bättre än något annat
Quote from Funbeat user on 28 January 2013, 09:07Var där för några år sedan och hittade då en golfbana som det gick att springa runt.Asfalterad mindre väg runt. Vi bodde på El Tukan och då ligger det området söder ut. Vad jag kommer ihåg var det inte mycket trafik och där det var trafik fanns trottoarer
Var där för några år sedan och hittade då en golfbana som det gick att springa runt.Asfalterad mindre väg runt. Vi bodde på El Tukan och då ligger det området söder ut. Vad jag kommer ihåg var det inte mycket trafik och där det var trafik fanns trottoarer
Quote from Funbeat user on 28 January 2013, 10:50Jag var i Mexiko i november och bodde mellan Playa del Carmen och Cancun. Jag sprang på stranden när jag var där. Jag fick höra att det inte går att äga stränder i Mexiko utan de är allmän egendom så de får inte spärra av där. På sina ställen var det gans
Jag var i Mexiko i november och bodde mellan Playa del Carmen och Cancun. Jag sprang på stranden när jag var där. Jag fick höra att det inte går att äga stränder i Mexiko utan de är allmän egendom så de får inte spärra av där. På sina ställen var det gans
Quote from Funbeat user on 28 January 2013, 11:02Hej!
Kommer precis hem från 2 veckor i Playa del Carmen. Jag sprang en del på stranden, men som Erika skriver är det en ganska smal strandremsa på vissa håll. Jag bodde på the Royal mitt i byn, och tycker att strandlöpningen var bäst söderut (bredare stra
Hej!
Kommer precis hem från 2 veckor i Playa del Carmen. Jag sprang en del på stranden, men som Erika skriver är det en ganska smal strandremsa på vissa håll. Jag bodde på the Royal mitt i byn, och tycker att strandlöpningen var bäst söderut (bredare stra
Quote from Funbeat user on 28 January 2013, 14:28Du kan köpa precis allt så passa dig för Federales.
Du kan köpa precis allt så passa dig för Federales.
Quote from Funbeat user on 28 January 2013, 16:21Tack så mycket alla!
Vi ska bo i södra delen av Playa del carmen så det låer bra. Mina löppass på semester är alltid på morgonen för då brukar det var mindre varmt, mindre trafik och man får se en annan sida dvs när staden vaknar till liv.
Dagsturerna s
Tack så mycket alla!
Vi ska bo i södra delen av Playa del carmen så det låer bra. Mina löppass på semester är alltid på morgonen för då brukar det var mindre varmt, mindre trafik och man får se en annan sida dvs när staden vaknar till liv.
Dagsturerna s
Quote from Funbeat user on 2 March 2013, 23:51Hallå. Jag reser till playa del Carmen nu på torsdag 7/3. Googlande om löpning i playa del Carmen å hittade detta. 🙂 vi bor på södra delen av stan på riu tequila, vi kanske möts på nån runda då. När åker du dit? Tack för tipsen förresten. 🙂
Hallå. Jag reser till playa del Carmen nu på torsdag 7/3. Googlande om löpning i playa del Carmen å hittade detta. 🙂 vi bor på södra delen av stan på riu tequila, vi kanske möts på nån runda då. När åker du dit? Tack för tipsen förresten. 🙂