Quote from Guest on 7 May 2007, 16:15Eftersom jag är tidsjagare försöker jag förena nytta med nöje, så jag funderar på att springa hem från jobbet.
Skulle vara skönt att ha träningen avklarad och kvällen ledig, eftersom det inte händer alltför ofta.Då kommer den lite dumma frågan upp...
H
Eftersom jag är tidsjagare försöker jag förena nytta med nöje, så jag funderar på att springa hem från jobbet.
Skulle vara skönt att ha träningen avklarad och kvällen ledig, eftersom det inte händer alltför ofta.
Då kommer den lite dumma frågan upp...
H
Quote from Martin Trygg on 7 May 2007, 16:25Jag springer hem från jobbet ibland - och då tar jag med mig träningskläder på morgonen, byter om på jobbet, lämnar kläderna jag har jobbat i på jobbet och tar med dem hem dan efter. Har oftast med mig en Camelbak, och i den får jag ner plånbok, nycklar o
Jag springer hem från jobbet ibland - och då tar jag med mig träningskläder på morgonen, byter om på jobbet, lämnar kläderna jag har jobbat i på jobbet och tar med dem hem dan efter. Har oftast med mig en Camelbak, och i den får jag ner plånbok, nycklar o
Quote from Urban Nilsson on 7 May 2007, 16:25Du behöver en ryggsäck med midjerem. Jag kör med en Haglöf Ace Liquid men det finns många sorter. Packa förnuftigt, behövs verkligen allt? Ha handuk, schampo och tvål på jobbet så slipper du släpa på det.
Jag har extrakläder och skor på jobbet också. Ifa
Du behöver en ryggsäck med midjerem. Jag kör med en Haglöf Ace Liquid men det finns många sorter. Packa förnuftigt, behövs verkligen allt? Ha handuk, schampo och tvål på jobbet så slipper du släpa på det.
Jag har extrakläder och skor på jobbet också. Ifa
Quote from Urban Nilsson on 7 May 2007, 16:28Du är snabb du, Mela 😉
Du är snabb du, Mela 😉
Quote from Martin Trygg on 7 May 2007, 16:36Haha, men du är snabbare än mig på att springa Daniel, så det jämnar ut sig. 🙂
Haha, men du är snabbare än mig på att springa Daniel, så det jämnar ut sig. 🙂
Quote from Camilla Höög on 7 May 2007, 16:52Ryggsäcken kommer att skumpa. Det är bara att acceptera. Du kan minska eventuella problem genom att ha en ryggsäck som sitter bra och behagligt, har höftbälte och planera vad du packar. Se också till att packa tyngre saker nära ryggen och högt upp.
Du kan
Ryggsäcken kommer att skumpa. Det är bara att acceptera. Du kan minska eventuella problem genom att ha en ryggsäck som sitter bra och behagligt, har höftbälte och planera vad du packar. Se också till att packa tyngre saker nära ryggen och högt upp.
Du kan
Quote from Funbeat user on 7 May 2007, 17:01Det gäller alltså att ha god planering, och dagar då man är lite packåsna med massor av packning hem på cykeln.
Ska ta mig en vända i sportaffären och kolla lite ryggor med.Lovar att jag ska testa! 😀
Det gäller alltså att ha god planering, och dagar då man är lite packåsna med massor av packning hem på cykeln.
Ska ta mig en vända i sportaffären och kolla lite ryggor med.
Lovar att jag ska testa! 😀
Quote from Funbeat user on 7 May 2007, 17:09För mig är det ett måste att springa till och från jobbet för att få loss tid. Jag gör som Anders föreslår och t.ex. Cyklar till jobbet och springer hem. Då får man med sig det man behöver. Sedan får man ta hem grejjerna en annan dag.
I början hände det
För mig är det ett måste att springa till och från jobbet för att få loss tid. Jag gör som Anders föreslår och t.ex. Cyklar till jobbet och springer hem. Då får man med sig det man behöver. Sedan får man ta hem grejjerna en annan dag.
I början hände det
Quote from Lotta W on 8 May 2007, 10:17Jag har löst det genom att ha en uppsättning kläder liggande på jobbet. Då behöver jag bara ha med mig frukost i ryggsäcken :-).
... men du skrev iofs _hem_ och inte _till_ jobbet. Jag har hyfsat kort så jag kör både och när jag springer.
Jag har löst det genom att ha en uppsättning kläder liggande på jobbet. Då behöver jag bara ha med mig frukost i ryggsäcken :-).
... men du skrev iofs _hem_ och inte _till_ jobbet. Jag har hyfsat kort så jag kör både och när jag springer.
Quote from Jonas Täng on 8 May 2007, 10:45Jag har ett par ombyten liggandes på jobbet, några matlådor i frysen här och några diskade tomma matlådor väntandes på hemtransport. Då behöver man inte transportera så mycket prylar... Det är ändå skönast att slippa springa (eller cykla) med ryggsäck om
Jag har ett par ombyten liggandes på jobbet, några matlådor i frysen här och några diskade tomma matlådor väntandes på hemtransport. Då behöver man inte transportera så mycket prylar... Det är ändå skönast att slippa springa (eller cykla) med ryggsäck om