Quote from Guest on 15 November 2010, 22:40Jag tänkte höra om det är någon av er alla här i forumet som känner till någon bra löprunda i centrala Köpenhamn, jag ska dit o ska bo nära tågstation och har ett par timmar över innan jobbet börjar. Någon bra löpvänlig park eller vad det nu kan finnas. T
Jag tänkte höra om det är någon av er alla här i forumet som känner till någon bra löprunda i centrala Köpenhamn, jag ska dit o ska bo nära tågstation och har ett par timmar över innan jobbet börjar. Någon bra löpvänlig park eller vad det nu kan finnas. T
Quote from Funbeat user on 15 November 2010, 22:50Du kan ju alltid ta dig några varv i H.C Örstedsparken 🙂
Du kan ju alltid ta dig några varv i H.C Örstedsparken 🙂
Quote from Funbeat user on 16 November 2010, 09:43Ørstedsparken är faktiskt ganska liten och tradig.
Tuborg/Hellerup, Amager Beach och Fælledparken är jäsigt, fast då får man nog ta S-tog eller Metron.Ska man springa från Hovedbanegården så är ju bästa rundan helt klart Christiania-runt.
Sikta på Vor F
Ørstedsparken är faktiskt ganska liten och tradig.
Tuborg/Hellerup, Amager Beach och Fælledparken är jäsigt, fast då får man nog ta S-tog eller Metron.
Ska man springa från Hovedbanegården så är ju bästa rundan helt klart Christiania-runt.
Sikta på Vor F
Quote from Funbeat user on 16 November 2010, 10:17Varför inte springa runt sjöarna?
Varför inte springa runt sjöarna?
Quote from Funbeat user on 16 November 2010, 14:11Vill du springa en hyfsat lång tur utan en massa stopp så skulle jag rekommendera Amager Fælled eller, om du vill riktigt långt, Kalvebod Fælled. Båda är dock utan belysning...
Sjöarna ligger centralt och trevligt, men längs östra sidan måste man stanna
Vill du springa en hyfsat lång tur utan en massa stopp så skulle jag rekommendera Amager Fælled eller, om du vill riktigt långt, Kalvebod Fælled. Båda är dock utan belysning...
Sjöarna ligger centralt och trevligt, men längs östra sidan måste man stanna
Quote from Funbeat user on 16 November 2010, 21:35Tack för alla bra tips! Nu blev det helt plötslig svårt att välja istället. Det blir till att kika i Google Earth o försöka välja.
Tack tack!
Tack för alla bra tips! Nu blev det helt plötslig svårt att välja istället. Det blir till att kika i Google Earth o försöka välja.
Tack tack!
Quote from Funbeat user on 16 November 2010, 21:41Man kan ju ta tåget en bit norrut och springa längs Öresund tillbaka. Jag tittade ganska noga på karta och flygfoto för ett tag sedan, och det verkar löpbart ganska nära vattnet hela vägen från Helsingör. Hela sträckan blir ca en marathon och verkar perfe
Man kan ju ta tåget en bit norrut och springa längs Öresund tillbaka. Jag tittade ganska noga på karta och flygfoto för ett tag sedan, och det verkar löpbart ganska nära vattnet hela vägen från Helsingör. Hela sträckan blir ca en marathon och verkar perfe
Quote from Funbeat user on 17 November 2010, 09:33@Mister Blister:
Jo, det går att springa hela vägen längs med havet fast det är en bitvis smal cykelväg som följer bilvägen, Strandvejen.
Och där man får verkligen se upp för tvåhjuliga färgglada "Fudge packers". 😉
Där är cykelsporten gigantisk jämfört m
@Mister Blister:
Jo, det går att springa hela vägen längs med havet fast det är en bitvis smal cykelväg som följer bilvägen, Strandvejen.
Och där man får verkligen se upp för tvåhjuliga färgglada "Fudge packers". 😉
Där är cykelsporten gigantisk jämfört m
Quote from Funbeat user on 21 November 2010, 16:07JAg brukar springa rätt mycket runt sjöarna på Nörrebro, en hel del folk som springer där så vill du ha lite "sällskap" så funkar det. De har även löpträningen som är gratis som utgår från marathonbutiken som ligger på gatan mitt bland sjöarna. Vet dock i
JAg brukar springa rätt mycket runt sjöarna på Nörrebro, en hel del folk som springer där så vill du ha lite "sällskap" så funkar det. De har även löpträningen som är gratis som utgår från marathonbutiken som ligger på gatan mitt bland sjöarna. Vet dock i