Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningLöpsällskap Hisingen
You need to log in to create posts and topics.

12

Hej! Jag skulle vilja ha lite sällskap på mina plågsamma back och långdistanspass ca 5.15min/km. Tränar backe upp för Ramberget och det hade varit kul med en träningspolare, nån som peppar en helt enkelt!

Utgår från Eketrägatan på Hisingen. Hör gärna av

Här har du mig.
Står du ut med tåskor, underliga infall och massor av löpglädje så springer jag gärna med dig.
Just nu tar jag det lugnt med sträckor över 17km, men det ordnar sig snart.

Kan också tänka mig att hänga på ! Sprang seedningsloppet nu på prick 5 min/km tanken är att varvet skall gå i samma fart i Maj. Jag bor i Tuve!
/Gunnar

Hej!

Skulle också vara intresserad, främst på långdistanspass (kanske främst på helger, men vardagar funkar oxå)

Grym respons på min tråd! Jag skickar ett pm till alla så styr vi upp nått, vore riktigt kul om vi blev ett gäng som tränade ihop..

Hej!

Vi är ett gäng som springer gemensamma långdistanspass i Göteborgs (oftast på lördagar kl 10.00). Ca 17-30 km i 5.40-6.00-tempo. Utgår oftast från Skatås motionscentral.

Vi ska även ordna upp snabbdistanspass inför varvet, 15-20 km i 5.00-tempo (?

Just den här veckan tänkte jag reka lite inför skatås vårlopp. Springer 8an på torsdag, och det vore trevligt med sällskap.

Hejsan,

Måste bara hoppa in, varför köra långpass i Skatås när kan springa i Hisings parken..,

Jag körde en 1,5 mils runda i helgen och den är nu mer eller mindre isfri på alla slingor.. Exemplariskt underhåll av parken och slingor, finns en bra blandni

Gör ett nytt försök då det inte var nån ovanför som var seriös.

Träningspolare sökes, främst till tunga backpass på ramberget men även till längre distanser runt stan med utgång från centrala hisingen. Vore kul att träna med nån helt enkelt.

Seriösa P

Hej Magnus!
Ber om ursäkt, Var absolut seriör och kommer säkert att dyka upp. Dock inte just nu ivår då det hänt alltför mycket hemma vid, får vara glad varje gång jag lyckas snöra på mig skorna och komma ut hemma vid, att bestämma tid är tyvärr inte möjl

12