Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningLøpsko till BRED fot
You need to log in to create posts and topics.

12

Hej!
(Børjar med att beklaga mina hemska æ och ø...)
Jag har børjat løpa lite længre nu men jag får så fruktansvært ont i tårna. Jag har googlat som en tok men finner INGEN sko som passar mig med bred fot och supinering. Det går fint med neutral också, me

Jag har Mizuno Wave Elixir, de är breda i framfoten och har ingen kula...
(Mitt steg är neutralt.)

Tack før svaret, men den ær før øverpronerande steg så det funkar inte før mig.

jag har också breda fötter och kan rekomendera New Balance de har ett storlekssystem även för bredden på fötterna.
jag kör med breddstorlek D, det är superbra.

Jag använder New Balance 1080v2 eller Saucony Echelon 2 och har väldigt breda fötter. Fast jag supinerar inte, mitt löpsteg är neutralt..

Hej! Ska titta på dessa, neutralt løpsteg fungerar också før mig. Tack før svaren.

Det ska vara D-vidd i New Balance, annars blir det såna där smala saker. B är den vanligaste vidden, den har de flesta butiker inne men det är den smala (normal egentligen, men jag upplever den som trång och smal). D-vidden verkar vara ovanligare, för den

Hehe, ja, och sen blir det lite dyrt att frakta hit också då jag bor i Norge. Men ska ta mig till løplabbet och kolla upp och prova dem. Ær så frustrerande nær det inte finns en bra sko... motivationen blir inte høgre =P

Hur vet man att det ær "D" førresten? Hittar ingen information om breddstorlek.

Löplabbet kallar det bara "bred läst" men annars står det inne i skorn, bredvid storlek och det andra. Kom på att jag inte tror att de har D-vidden i webshoppen utan bara i butiken.

Så här ser den skon ut som jag föredrar, man ser inte ens på serienumret

12