Quote from Guest on 29 August 2007, 21:25När jag var lite (eller mycket) yngre kördes det väldigt hårt med löpskolning typ hälkick, skipping, tripping, mångsteg, sidlöpning, stegringslopp, koordinationslopp mm... Eftersom jag fick göra det en massa även om jag i slutändan sällan sprang mycket el
När jag var lite (eller mycket) yngre kördes det väldigt hårt med löpskolning typ hälkick, skipping, tripping, mångsteg, sidlöpning, stegringslopp, koordinationslopp mm... Eftersom jag fick göra det en massa även om jag i slutändan sällan sprang mycket el
Quote from Lotta W on 29 August 2007, 21:35Jodå, det görs även idag, t ex gjorde vi det igår kväll :-). Det har definitivt hjälpt mig att hitta en bättre hållning och få upp stegfrekvensen. Att du inte ser det i listorna beror säkert på att folk låter det ingå i längre pass.
Jodå, det görs även idag, t ex gjorde vi det igår kväll :-). Det har definitivt hjälpt mig att hitta en bättre hållning och få upp stegfrekvensen. Att du inte ser det i listorna beror säkert på att folk låter det ingå i längre pass.
Quote from Urban Nilsson on 30 August 2007, 08:22Det kallas väl löpskolning? Används nog av de flesta med ambition.
Det kallas väl löpskolning? Används nog av de flesta med ambition.