Quote from Guest on 28 September 2011, 14:18Hej,
Finns det någon som vet var man skulle kunna vända sig för att kunna ta lektioner i löpteknik på en lite högre nivå i Göteborgsområdet.
Någon med bra kompetens inom detta område som har kurser så att sägaMvh, Patrik
Hej,
Finns det någon som vet var man skulle kunna vända sig för att kunna ta lektioner i löpteknik på en lite högre nivå i Göteborgsområdet.
Någon med bra kompetens inom detta område som har kurser så att säga
Mvh, Patrik
Quote from Funbeat user on 28 September 2011, 14:28Jag tror att Fredrik Ölmqvist bor i Göteborg. Här skriver han lite om sin löpcoachning, http://fredrikolmqvist.wordpress.com/2011/08/30/lar-dig-springa-ratt-swedish/ och http://fredrikolmqvist.wordpress.com/2011/08/30/loparcoaching-in-swedish/
Så kan du
Jag tror att Fredrik Ölmqvist bor i Göteborg. Här skriver han lite om sin löpcoachning, http://fredrikolmqvist.wordpress.com/2011/08/30/lar-dig-springa-ratt-swedish/ och http://fredrikolmqvist.wordpress.com/2011/08/30/loparcoaching-in-swedish/
Så kan du
Quote from Lars Mörrby on 28 September 2011, 20:49Tror att Aktivitus kör löpskolning ibland också. Primärt för sina kunder, men jag tror man får ta med en kompis.
Tror att Aktivitus kör löpskolning ibland också. Primärt för sina kunder, men jag tror man får ta med en kompis.
Quote from Funbeat user on 29 September 2011, 12:13Tack ska ni ha, ska kolla på alternativen.
Är dock lite skeptiskt till Ativitus som jag haft en del kontakt med dvs endast avseende löpskolning då jag uppfattar Mattias som jobbar där som mycket kunnig gällande kondition, träningsupplägg (även löpning) oc
Tack ska ni ha, ska kolla på alternativen.
Är dock lite skeptiskt till Ativitus som jag haft en del kontakt med dvs endast avseende löpskolning då jag uppfattar Mattias som jobbar där som mycket kunnig gällande kondition, träningsupplägg (även löpning) oc
Quote from Funbeat user on 29 September 2011, 13:21Men när jag var med på Aktivitus löskolning var det Dan-Eric Archer som höll i passet och han är ju en ganska meriterad löpare.
Men när jag var med på Aktivitus löskolning var det Dan-Eric Archer som höll i passet och han är ju en ganska meriterad löpare.
Quote from Funbeat user on 29 September 2011, 13:26Jag tror att Mattias på Aktivitus engagerar olika löpare /löpcoacher till de löpclinics som hålls.
Dan-Eric är på cykeltur till Kenya så han kommer inte hålla i några kurser för tillfället iaf 😉
Jag tror att Mattias på Aktivitus engagerar olika löpare /löpcoacher till de löpclinics som hålls.
Dan-Eric är på cykeltur till Kenya så han kommer inte hålla i några kurser för tillfället iaf 😉
Quote from Funbeat user on 29 September 2011, 18:22Gick en löpkurs med Dan-Eric i våras genom gymmet Hela hälsan (var visserligen mer fokus på själva löpträningen än teknik tycker jag personligen). Han återkommer i vår men nu är det visst nån annan som kör kursen. En ren teknikkurs (med inriktning mot pos
Gick en löpkurs med Dan-Eric i våras genom gymmet Hela hälsan (var visserligen mer fokus på själva löpträningen än teknik tycker jag personligen). Han återkommer i vår men nu är det visst nån annan som kör kursen. En ren teknikkurs (med inriktning mot pos
Quote from Funbeat user on 29 September 2011, 20:59Markus Stålboms kurser i löpteknik som Karin länkar till ovan är jättebra och rekomenderas varmt.
Markus Stålboms kurser i löpteknik som Karin länkar till ovan är jättebra och rekomenderas varmt.
Quote from Funbeat user on 30 September 2011, 09:10Tack allihop. Aktivitus verkar vara ett mycket bra alternativ, framförallt om dom tar in löpare med erfarenhet som konsulter. Jag har som sagt bra intryck av dom sedan tidigare besök:-)
Tack allihop. Aktivitus verkar vara ett mycket bra alternativ, framförallt om dom tar in löpare med erfarenhet som konsulter. Jag har som sagt bra intryck av dom sedan tidigare besök:-)
Quote from Funbeat user on 7 October 2011, 18:23Markus, som jag skrev om tidigare kommer att hålla kurs den 13/11 i Friidrottens hus för intresserade! Anmälde mig idag så det blir spännande!
Markus, som jag skrev om tidigare kommer att hålla kurs den 13/11 i Friidrottens hus för intresserade! Anmälde mig idag så det blir spännande!