Quote from Guest on 6 April 2007, 12:56Här kommer några övningar. Görs det kontinuerligt får man en bättre styrka och löpsteg.
Övningarna ska göras när du är varm i musklerna, men inte uttröttad. Jogga några kilometer, stretcha och sen kör löpskolning.
Även proffs kör löpskolning kontinuer
Här kommer några övningar. Görs det kontinuerligt får man en bättre styrka och löpsteg.
Övningarna ska göras när du är varm i musklerna, men inte uttröttad. Jogga några kilometer, stretcha och sen kör löpskolning.
Även proffs kör löpskolning kontinuer
Quote from Funbeat user on 6 April 2007, 13:06Har du några bra tips på spänstträning också?
Har du några bra tips på spänstträning också?
Quote from Olle Hulle on 6 April 2007, 22:43vanliga tåhävningar.
vanliga tåhävningar.
Quote from Funbeat user on 11 April 2007, 13:05Lisbeth: Stretching över huvud taget ökar spänsten.
Tänk på att stretcha "rumpan" för att förhindra löparknä.
Sitt på golvet, böj ena benet över det andra och dra eller krama det böjda benet försiktigt mot dig.Rumpmuskelns fäste sitter nere vid knät
Lisbeth: Stretching över huvud taget ökar spänsten.
Tänk på att stretcha "rumpan" för att förhindra löparknä.
Sitt på golvet, böj ena benet över det andra och dra eller krama det böjda benet försiktigt mot dig.
Rumpmuskelns fäste sitter nere vid knät
Quote from Funbeat user on 28 February 2009, 23:49kan även tipsa om löpskolningsklippet på marathon.se
http://www.marathon.se/news/tv.cfm och klicka på löpskolningen på sida 3
kan även tipsa om löpskolningsklippet på marathon.se
http://www.marathon.se/news/tv.cfm och klicka på löpskolningen på sida 3
Quote from Funbeat user on 1 March 2009, 11:13liknar allt det vi gjorde som uppvärmning när jag spelade fotboll...
liknar allt det vi gjorde som uppvärmning när jag spelade fotboll...
Quote from Funbeat user on 1 March 2009, 11:16Tack Åsa! Kanontips (t+)
Tack Åsa! Kanontips (t+)
Quote from Funbeat user on 1 March 2009, 19:23Tänka sig att här ramlar det ner två år gamla tips akut rakt ner i ryggsäcken...otroligt.! Typiskt FunBeat.....Å sen det här med "gamla hundar"...hehe...Men faktum är att jag sedan ett år tillbaka börjat att ändra stegen under träningen. Typ vid ca 6 km s
Tänka sig att här ramlar det ner två år gamla tips akut rakt ner i ryggsäcken...otroligt.! Typiskt FunBeat.....Å sen det här med "gamla hundar"...hehe...Men faktum är att jag sedan ett år tillbaka börjat att ändra stegen under träningen. Typ vid ca 6 km s
Quote from Funbeat user on 1 March 2009, 19:25Ja, man ska ju använda gamla trådar sägs det ju... Tänkte egentligen fråga om den där länken, men så hittade jag den precis när jag skickat mitt inlägg.
Ja, man ska ju använda gamla trådar sägs det ju... Tänkte egentligen fråga om den där länken, men så hittade jag den precis när jag skickat mitt inlägg.
Quote from Funbeat user on 1 March 2009, 19:30Bra tråd Åsa (t+) och jättebra länk Karin (t+)
1000 tack - det skall jag anamma efter bästa förmåga 😀
Bra tråd Åsa (t+) och jättebra länk Karin (t+)
1000 tack - det skall jag anamma efter bästa förmåga 😀