Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningLöpskor i London
You need to log in to create posts and topics.

Hej! Ska till london snart och i samma veva behöver jag nya löpardojjor. Hörde att det är billigare att köpa skor utomlands. Stämmer det?

Jag ska också till London snart (om 2 veckor) och japp, se till att ha plats i resväskan. Det är mycket billigare där. 🙂

Även jag är på väg till London, finns det någon affär att rekommendera?
Jag har tidigare handlat på wiggle, är det bättre eller finns samma utbud och priser i affärerna?

Per, jag ställde en fråga om sportaffärer i London för inte så länge sedan. Sök på London så borde du få träff. Minns inte om det var i Löpning eller i Prat - hinner tyvärr inte söka rätt på tråden åt dig nu men jag fick många förslag på affärer. Sedan ka

http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=961715

Själv kommer jag gå till Run and Become i påsk.

För att haka på tråden ngt - vet någon hur priserna ligger i USA? Tips på bra affärer i Boston?

Priserna i USA är bra mycket billigare än här hemma (speciellt med tanke på att dollar är billigt just nu)

Googla fram någon lokal mindre affär om du inte vet vad du ska ha, annars finns dom vanligaste märkena och modellerna på dom stora sportkedjorna (S

City Sports är nog den bästa affären i Boston men är du där under maran så är ju mässan oöverträffad.

Men då är det löst 🙂

Jag kom hem från London igår och jag kan rekommendera Lilly Whites som ligger vid Piccadily Circus. Fem våningar med bara sportsaker och högst upp finns en våning med bara löparsaker. (t+)