Quote from Guest on 29 March 2011, 19:24Hej! Ska till london snart och i samma veva behöver jag nya löpardojjor. Hörde att det är billigare att köpa skor utomlands. Stämmer det?
Hej! Ska till london snart och i samma veva behöver jag nya löpardojjor. Hörde att det är billigare att köpa skor utomlands. Stämmer det?
Quote from Funbeat user on 29 March 2011, 19:34Jag ska också till London snart (om 2 veckor) och japp, se till att ha plats i resväskan. Det är mycket billigare där. 🙂
Jag ska också till London snart (om 2 veckor) och japp, se till att ha plats i resväskan. Det är mycket billigare där. 🙂
Quote from Funbeat user on 30 March 2011, 12:26Även jag är på väg till London, finns det någon affär att rekommendera?
Jag har tidigare handlat på wiggle, är det bättre eller finns samma utbud och priser i affärerna?
Även jag är på väg till London, finns det någon affär att rekommendera?
Jag har tidigare handlat på wiggle, är det bättre eller finns samma utbud och priser i affärerna?
Quote from Funbeat user on 30 March 2011, 12:51Per, jag ställde en fråga om sportaffärer i London för inte så länge sedan. Sök på London så borde du få träff. Minns inte om det var i Löpning eller i Prat - hinner tyvärr inte söka rätt på tråden åt dig nu men jag fick många förslag på affärer. Sedan ka
Per, jag ställde en fråga om sportaffärer i London för inte så länge sedan. Sök på London så borde du få träff. Minns inte om det var i Löpning eller i Prat - hinner tyvärr inte söka rätt på tråden åt dig nu men jag fick många förslag på affärer. Sedan ka
Quote from Funbeat user on 30 March 2011, 13:41http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=961715
Själv kommer jag gå till Run and Become i påsk.
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=961715
Själv kommer jag gå till Run and Become i påsk.
Quote from Funbeat user on 30 March 2011, 14:55För att haka på tråden ngt - vet någon hur priserna ligger i USA? Tips på bra affärer i Boston?
För att haka på tråden ngt - vet någon hur priserna ligger i USA? Tips på bra affärer i Boston?
Quote from Funbeat user on 30 March 2011, 15:04Priserna i USA är bra mycket billigare än här hemma (speciellt med tanke på att dollar är billigt just nu)
Googla fram någon lokal mindre affär om du inte vet vad du ska ha, annars finns dom vanligaste märkena och modellerna på dom stora sportkedjorna (S
Priserna i USA är bra mycket billigare än här hemma (speciellt med tanke på att dollar är billigt just nu)
Googla fram någon lokal mindre affär om du inte vet vad du ska ha, annars finns dom vanligaste märkena och modellerna på dom stora sportkedjorna (S
Quote from Jonny Persson on 30 March 2011, 15:11City Sports är nog den bästa affären i Boston men är du där under maran så är ju mässan oöverträffad.
City Sports är nog den bästa affären i Boston men är du där under maran så är ju mässan oöverträffad.
Quote from Funbeat user on 30 March 2011, 19:39Men då är det löst 🙂
Men då är det löst 🙂
Quote from Funbeat user on 3 April 2011, 19:53Jag kom hem från London igår och jag kan rekommendera Lilly Whites som ligger vid Piccadily Circus. Fem våningar med bara sportsaker och högst upp finns en våning med bara löparsaker. (t+)
Jag kom hem från London igår och jag kan rekommendera Lilly Whites som ligger vid Piccadily Circus. Fem våningar med bara sportsaker och högst upp finns en våning med bara löparsaker. (t+)