Quote from Guest on 27 January 2007, 17:57Jag har letat och letat på nätet, men inte funnit: Vad för slags löpslingor finns det i Pålsjöskog. Är det välmarkerat/lätt att hitta runt? "Säkert" att springa, mycket löpare ute där?
Jag har letat och letat på nätet, men inte funnit: Vad för slags löpslingor finns det i Pålsjöskog. Är det välmarkerat/lätt att hitta runt? "Säkert" att springa, mycket löpare ute där?
Quote from Edward Nguyen on 27 January 2007, 18:07Det finns flera olika slingor av olika längd. Är ofta rätt mycket folk, barn, gångare och löpare. Vid krematoriet finns bra kartor med spår och längd utritat.
Lycka till
Det finns flera olika slingor av olika längd. Är ofta rätt mycket folk, barn, gångare och löpare. Vid krematoriet finns bra kartor med spår och längd utritat.
Lycka till
Quote from Funbeat user on 27 January 2007, 18:28Hejsan, Signe!
Tack för svar. Jag har faktiskt sprungit till Pålsjö och försökt finna min väg runt efter mitt inlägg. Det gick inte så bra. Tänkte, efter att ha slagit en kort blick på tavlan, följa grönt spår runt (började till höger om kartan på parkeri
Hejsan, Signe!
Tack för svar. Jag har faktiskt sprungit till Pålsjö och försökt finna min väg runt efter mitt inlägg. Det gick inte så bra. Tänkte, efter att ha slagit en kort blick på tavlan, följa grönt spår runt (började till höger om kartan på parkeri
Quote from Edward Nguyen on 31 January 2007, 20:06Nej tror inte det finns. Det är ju kommunalt och jag var inne på kommunens sida för att hitta lite om banorna i fredriksdal men det fanns inte. Fast det är ju inte lika stort.
Synd du sprang vilse kansek hade varit bättre då med en karta man kan ha i hand
Nej tror inte det finns. Det är ju kommunalt och jag var inne på kommunens sida för att hitta lite om banorna i fredriksdal men det fanns inte. Fast det är ju inte lika stort.
Synd du sprang vilse kansek hade varit bättre då med en karta man kan ha i hand
Quote from Funbeat user on 27 July 2007, 15:09Jag brukar springa i Pålsjö ibland, speciellt på helgen.
Jag tycker faktiskt att deras slingor är rätt bra utmärkta. Dock om man springer 5km eller 10km så efter drygt 2km så är där en riktigt ordentligt brant backet som är riktigt seg. Så jag brukar hopp
Jag brukar springa i Pålsjö ibland, speciellt på helgen.
Jag tycker faktiskt att deras slingor är rätt bra utmärkta. Dock om man springer 5km eller 10km så efter drygt 2km så är där en riktigt ordentligt brant backet som är riktigt seg. Så jag brukar hopp
Quote from Funbeat user on 28 July 2007, 00:08Ja, Karl, jag har märkt det där med "ensligheten" så här efterhand. Det kan vara riktigt läskigt med stillheten, mörkret och skogssniglarna!
Nu har jag dock hunnit med en del sträckor i Pålsjö och HITTAR runt bra (kan inte förstå att det var så svårt för
Ja, Karl, jag har märkt det där med "ensligheten" så här efterhand. Det kan vara riktigt läskigt med stillheten, mörkret och skogssniglarna!
Nu har jag dock hunnit med en del sträckor i Pålsjö och HITTAR runt bra (kan inte förstå att det var så svårt för
Quote from Funbeat user on 18 October 2007, 14:25Angående sträckor i Pålsjöskog: Har ni läst denna artikeln? http://hd.se/helsingborg/2007/10/08/saa-laangt-eller-kort-springer-du/
Angående sträckor i Pålsjöskog: Har ni läst denna artikeln? http://hd.se/helsingborg/2007/10/08/saa-laangt-eller-kort-springer-du/
Quote from Funbeat user on 18 October 2007, 14:55Ja. Det är väl att det blev rätt mätt nu! På tiden.
Ja. Det är väl att det blev rätt mätt nu! På tiden.
Quote from Funbeat user on 18 October 2007, 15:24Har det någon betydelse?
Springer man en viss slinga och förbättrar tiden så är exakta längden ointressant.
Det blir endast en tid på en viss slinga som kan jämföraras.Om den är 5982 meter eller 6016 är irrelevant.
Har det någon betydelse?
Springer man en viss slinga och förbättrar tiden så är exakta längden ointressant.
Det blir endast en tid på en viss slinga som kan jämföraras.
Om den är 5982 meter eller 6016 är irrelevant.
Quote from Funbeat user on 18 October 2007, 15:55Fast vill man få en exakt km-tid så är det ju intressant.
Fast vill man få en exakt km-tid så är det ju intressant.