Quote from Funbeat user on 18 October 2007, 16:20Då finns det idrottsplatser med 400 metersbana.
Då finns det idrottsplatser med 400 metersbana.
Quote from Funbeat user on 18 October 2007, 16:53Usch då blir man ju yr... 😉
Usch då blir man ju yr... 😉
Quote from Funbeat user on 18 October 2007, 17:42Då har jag känt rätt (eller ja, min fotpod har kännt rätt). De sitter rätt konstigt men de två första och sen vid 4-5 km är de rätt så korrekta. Sen vid 6-7 så är de helt fel.
Om de vet om det, varför inte sätta dem rätt då istället?
Då har jag känt rätt (eller ja, min fotpod har kännt rätt). De sitter rätt konstigt men de två första och sen vid 4-5 km är de rätt så korrekta. Sen vid 6-7 så är de helt fel.
Om de vet om det, varför inte sätta dem rätt då istället?
Quote from Funbeat user on 28 May 2009, 13:27Håller på att inventera alla löpslingor i Helsingborg.
Var ligger dom?
Hur långa är dom på rktigt?(H)
Håller på att inventera alla löpslingor i Helsingborg.
Var ligger dom?
Hur långa är dom på rktigt?
(H)
Quote from Funbeat user on 28 May 2009, 14:06Jag vet att IS Göta har också gjort detta tidigare för mäta exakt hur långa slingorna är i Pålsjö.
Jag vet att IS Göta har också gjort detta tidigare för mäta exakt hur långa slingorna är i Pålsjö.
Quote from Funbeat user on 28 May 2009, 14:09Jag tror bestämt att de riktiga slingorna och distanserna nu är uppsatta på anslagstavlan vid parkeringen, Göran.
Vi ses i det gröna 🙂
EDIT: i Pålsjö.
Bruses skog finnes via kommunens hemsida, tror jag..... och på tavlor på plats.
Fredriksdal behöve
Jag tror bestämt att de riktiga slingorna och distanserna nu är uppsatta på anslagstavlan vid parkeringen, Göran.
Vi ses i det gröna 🙂
EDIT: i Pålsjö.
Bruses skog finnes via kommunens hemsida, tror jag..... och på tavlor på plats.
Fredriksdal behöve
Quote from Funbeat user on 28 May 2009, 20:23🙂
Så man kan lita på tavlorna i Pålsjö och att banan är rätt för det ju viktigt att man inte tränar för mycket.....
🙂
Så man kan lita på tavlorna i Pålsjö och att banan är rätt för det ju viktigt att man inte tränar för mycket.....
Quote from Funbeat user on 29 May 2009, 10:33Jag tror att det finns en korrigerad löpsträcke-lapp uppsatt, Göran. Äh, för fanken karl, spring dit och kolla - du bor ju praktiskt taget i skogen! 😀
Jag tror att det finns en korrigerad löpsträcke-lapp uppsatt, Göran. Äh, för fanken karl, spring dit och kolla - du bor ju praktiskt taget i skogen! 😀
Quote from Funbeat user on 4 June 2009, 09:02OK, nu har jag undersökt saken. Det finns ingen "korrigerings-lapp" uppsatt avseende slingornas längd på tavlorna vid parkeringen i Pålsjöskog. Den är tydligen nedtagen. MEN ursprungstavlan med de olika slingorna är kvar OCH slingorna (prickarna på träden
OK, nu har jag undersökt saken. Det finns ingen "korrigerings-lapp" uppsatt avseende slingornas längd på tavlorna vid parkeringen i Pålsjöskog. Den är tydligen nedtagen. MEN ursprungstavlan med de olika slingorna är kvar OCH slingorna (prickarna på träden
Quote from Funbeat user on 4 June 2009, 10:49Maria: Vi kan ju ta en sväng där ikväll när vi ska springa? Så tar du på dig gps:en 😀
Maria: Vi kan ju ta en sväng där ikväll när vi ska springa? Så tar du på dig gps:en 😀