Quote from Guest on 17 August 2010, 03:57Jag är blivande student i Trollhättan (flyttar dit om en vecka) och träning är mitt liv. Jag har aldrig varit i Trollhättan mer än bara några få gånger och då bara i själva stan.
Men finns det några bra löpslingor, exempelvis i skogen eller motsvarande,
Jag är blivande student i Trollhättan (flyttar dit om en vecka) och träning är mitt liv. Jag har aldrig varit i Trollhättan mer än bara några få gånger och då bara i själva stan.
Men finns det några bra löpslingor, exempelvis i skogen eller motsvarande,
Quote from Funbeat user on 17 August 2010, 04:07http://www.trollhattan.se/upload/kulturfritid/pdf/Motionsspår%20Thn.pdf
http://www.trollhattan.se/upload/kulturfritid/pdf/Motionsspår%20Thn.pdf
Quote from Funbeat user on 17 August 2010, 07:45Om det finns?
Jisses.
Trollhättan har det mesta av olika typer då staden ligger i ett knixigt område. Österut är det dock mest platt.Populäraste slingan har varit och fortfarande är:
Ömse sidor om kanalen från järnvägsbron ner till slussarna.
7.3 km.
K
Om det finns?
Jisses.
Trollhättan har det mesta av olika typer då staden ligger i ett knixigt område. Österut är det dock mest platt.
Populäraste slingan har varit och fortfarande är:
Ömse sidor om kanalen från järnvägsbron ner till slussarna.
7.3 km.
K
Quote from Funbeat user on 17 August 2010, 10:43Jag bor centralt i Trollhättan och brukar sprina på följande ställen:
Med start centralt:
- Runt "kanal-ön"Cykelavstånd:
- Strömslund/Skidstugan (många slingor)
- Slätthult (många slingor)
- Sandhem (inte så kuperat, dock bara 2-3 km)
- Edsvidsleden (1
Jag bor centralt i Trollhättan och brukar sprina på följande ställen:
Med start centralt:
- Runt "kanal-ön"
Cykelavstånd:
- Strömslund/Skidstugan (många slingor)
- Slätthult (många slingor)
- Sandhem (inte så kuperat, dock bara 2-3 km)
- Edsvidsleden (1
Quote from Funbeat user on 17 August 2010, 16:22Finns även slingor på "Knorren" som ligger mycket centralt.