Quote from Guest on 19 September 2013, 15:16För sisådär ett par månader sedan kom jag in ifrån ett träningspass. Det var inte ett träningspass inne på gymmet och inte heller bara ett löppass där det sprangs intervaller. Nej, det var en blandning av de båda! Och under nedjoggen kom jag att tänka på
För sisådär ett par månader sedan kom jag in ifrån ett träningspass. Det var inte ett träningspass inne på gymmet och inte heller bara ett löppass där det sprangs intervaller. Nej, det var en blandning av de båda! Och under nedjoggen kom jag att tänka på
Quote from Funbeat user on 19 September 2013, 15:26Hur tänker ni kring klockan 17, ingen av er som har normala jobb?
Hur tänker ni kring klockan 17, ingen av er som har normala jobb?
Quote from Funbeat user on 19 September 2013, 15:3217:00 tycker jag är en bra tid då många faktiskt har slutat sitt jobb, plus att det brukar passa bra med mat när passet är slut kring 18-tiden. Men visst finns det undantag.
17:00 tycker jag är en bra tid då många faktiskt har slutat sitt jobb, plus att det brukar passa bra med mat när passet är slut kring 18-tiden. Men visst finns det undantag.
Quote from Funbeat user on 19 September 2013, 18:56I Trollhättan finns TV 88 + TIF som har träningar.
Gå med i någon av dessa, eller båda.Du kommer att lära dig en hel del.
Trollhättan är dessutom en fantastisk ort med en mängd olika alternativ.
Ut och njut av naturen. Bli glad. 🙂
I Trollhättan finns TV 88 + TIF som har träningar.
Gå med i någon av dessa, eller båda.
Du kommer att lära dig en hel del.
Trollhättan är dessutom en fantastisk ort med en mängd olika alternativ.
Ut och njut av naturen. Bli glad. 🙂