Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningLöpträff Uppsala
You need to log in to create posts and topics.

12

Finns det fler från Uppsala här som tycker det skulle vara kul att ses och springa lite tillsammans?
I så fall borde vi styra upp en träff!
Är du intresserad, svara i den här tråden och ange vilka veckodagar som passar bäst för dig.
Tempo, sträcka etc a

Intresserad,
Springer helst lördag eller söndag förmiddag

Jag springer gärna. Lördag eller söndag går bra beroende lite på vilken vecka det är. Men jag kan inte förrän om tre veckor eftersom att jag inte flyttar till uppsala förrän nästa helg.

Kul!
Vi får se om någon mer nappar...
Uppsalabor, var är ni?

Hmm... Tierp räknas väl inte till Uppsala.. å löpning är väl inte min huvudsyssla... Men fortsätt å planera ni så kanske det passar mej också!

Satsar ni på något under sista-april helgen så kanske jag kan hänga på. Ska nog dit på träningshelg med brorsorna. 🙂

Då lär ni ta en tur upp till Tierp också å cykla lite med oss!! För du vet väl att vårt cykellopp gåt den första maj???

Självklart Silva! Däremot blir vi bara två till Tierpsrundan (om det blir träning i Uppsala den helgen) för vissa bangade (eller kommer att ha bangat kvällen innan...).

Sista april-helgen tänkte jag vara i stan så jag springer gärna då!

Aha.. jajustja, det är tokkalas i Uppsala sista april!! därför har vi förlagt starten på cykelrundan till kl 12.. då kanske man hinner demonstrera också, om man vill det 😀

12