Quote from Guest on 20 March 2007, 10:50Finns det fler från Uppsala här som tycker det skulle vara kul att ses och springa lite tillsammans?
I så fall borde vi styra upp en träff!
Är du intresserad, svara i den här tråden och ange vilka veckodagar som passar bäst för dig.
Tempo, sträcka etc a
Finns det fler från Uppsala här som tycker det skulle vara kul att ses och springa lite tillsammans?
I så fall borde vi styra upp en träff!
Är du intresserad, svara i den här tråden och ange vilka veckodagar som passar bäst för dig.
Tempo, sträcka etc a
Quote from Funbeat user on 20 March 2007, 11:00Intresserad,
Springer helst lördag eller söndag förmiddag
Intresserad,
Springer helst lördag eller söndag förmiddag
Quote from Tommy Persson on 22 March 2007, 10:43Jag springer gärna. Lördag eller söndag går bra beroende lite på vilken vecka det är. Men jag kan inte förrän om tre veckor eftersom att jag inte flyttar till uppsala förrän nästa helg.
Jag springer gärna. Lördag eller söndag går bra beroende lite på vilken vecka det är. Men jag kan inte förrän om tre veckor eftersom att jag inte flyttar till uppsala förrän nästa helg.
Quote from Funbeat user on 23 March 2007, 13:36Kul!
Vi får se om någon mer nappar...
Uppsalabor, var är ni?
Kul!
Vi får se om någon mer nappar...
Uppsalabor, var är ni?
Quote from Emma Sjöberg on 29 March 2007, 22:45Hmm... Tierp räknas väl inte till Uppsala.. å löpning är väl inte min huvudsyssla... Men fortsätt å planera ni så kanske det passar mej också!
Hmm... Tierp räknas väl inte till Uppsala.. å löpning är väl inte min huvudsyssla... Men fortsätt å planera ni så kanske det passar mej också!
Quote from Funbeat user on 29 March 2007, 22:49Satsar ni på något under sista-april helgen så kanske jag kan hänga på. Ska nog dit på träningshelg med brorsorna. 🙂
Satsar ni på något under sista-april helgen så kanske jag kan hänga på. Ska nog dit på träningshelg med brorsorna. 🙂
Quote from Emma Sjöberg on 29 March 2007, 22:50Då lär ni ta en tur upp till Tierp också å cykla lite med oss!! För du vet väl att vårt cykellopp gåt den första maj???
Då lär ni ta en tur upp till Tierp också å cykla lite med oss!! För du vet väl att vårt cykellopp gåt den första maj???
Quote from Funbeat user on 29 March 2007, 23:06Självklart Silva! Däremot blir vi bara två till Tierpsrundan (om det blir träning i Uppsala den helgen) för vissa bangade (eller kommer att ha bangat kvällen innan...).
Självklart Silva! Däremot blir vi bara två till Tierpsrundan (om det blir träning i Uppsala den helgen) för vissa bangade (eller kommer att ha bangat kvällen innan...).
Quote from Funbeat user on 30 March 2007, 12:06Sista april-helgen tänkte jag vara i stan så jag springer gärna då!
Sista april-helgen tänkte jag vara i stan så jag springer gärna då!
Quote from Emma Sjöberg on 30 March 2007, 12:55Aha.. jajustja, det är tokkalas i Uppsala sista april!! därför har vi förlagt starten på cykelrundan till kl 12.. då kanske man hinner demonstrera också, om man vill det 😀
Aha.. jajustja, det är tokkalas i Uppsala sista april!! därför har vi förlagt starten på cykelrundan till kl 12.. då kanske man hinner demonstrera också, om man vill det 😀