Quote from Guest on 29 August 2010, 14:33Jag flyttade till malmö för ett år sen och har sprungit vid pildammarna och bulltofta motionsanläggning. men finns det några mer platser som är bra att springa vid? vet att det finns bokskogen men det är så långt ut dit :p Jag bor vid värnhem.
Vilka rundo
Jag flyttade till malmö för ett år sen och har sprungit vid pildammarna och bulltofta motionsanläggning. men finns det några mer platser som är bra att springa vid? vet att det finns bokskogen men det är så långt ut dit :p Jag bor vid värnhem.
Vilka rundo
Quote from Funbeat user on 29 August 2010, 14:43Det finns en del rundor du kan springa! Ifall du bor vid Värnhem har du cirka 1,5 km till Beijers park där man kan springa intervall träning (ett varv är precis under 1 km det saknas typ 20 meter) annars kan man jogga bort till bulltofta rekreationsområde
Det finns en del rundor du kan springa! Ifall du bor vid Värnhem har du cirka 1,5 km till Beijers park där man kan springa intervall träning (ett varv är precis under 1 km det saknas typ 20 meter) annars kan man jogga bort till bulltofta rekreationsområde
Quote from Funbeat user on 29 August 2010, 17:01ja men bulltofta har jag varit i 🙂 5 km är väldigt bra men trist att springa samma hela tiden
tack för ditt svar och länkarna 🙂
ja men bulltofta har jag varit i 🙂 5 km är väldigt bra men trist att springa samma hela tiden
tack för ditt svar och länkarna 🙂
Quote from Funbeat user on 29 August 2010, 17:48Längs med Ribban är också trevligt.
Längs med Ribban är också trevligt.
Quote from Funbeat user on 29 August 2010, 17:56Själv har jag på senaste tiden börjat nöta asfalt, och då springer jag förbi polishuset, upp över järnvägen, ner mot hamnen, mot V:a Hamnen, svänger upp förbi Kockums fritid och avslutar med att runda Slottsparken/Kungsparken och hem längs Drottninggatan.
Själv har jag på senaste tiden börjat nöta asfalt, och då springer jag förbi polishuset, upp över järnvägen, ner mot hamnen, mot V:a Hamnen, svänger upp förbi Kockums fritid och avslutar med att runda Slottsparken/Kungsparken och hem längs Drottninggatan.
Quote from Funbeat user on 29 August 2010, 19:30När jag springer mina "distanspass" så springer jag nästan alltid på Bulltofta.
Jag lägger även långpassen där ofta, då jag känner tryggheten att passera bilen vart 5:e km och ha dricka och gel i bilen.
Visst kan en långpass på 35-40 km kännas långtråkig
När jag springer mina "distanspass" så springer jag nästan alltid på Bulltofta.
Jag lägger även långpassen där ofta, då jag känner tryggheten att passera bilen vart 5:e km och ha dricka och gel i bilen.
Visst kan en långpass på 35-40 km kännas långtråkig