Quote from Guest on 4 July 2008, 22:57Hur mycket (eller lite) löpträning kör ni som komplement till cyklingen? Hög syreupptagningsförmåga är väl alltid bra att ha.
Hur mycket (eller lite) löpträning kör ni som komplement till cyklingen? Hög syreupptagningsförmåga är väl alltid bra att ha.
Quote from Funbeat user on 4 July 2008, 23:07Absolut ingen löpträning!
Är mycket rädd om mina klenben!
http://www.funbeat.se/training/show.aspx?TrainingID=1898011
Intervaller går att köra på cykel.
Absolut ingen löpträning!
Är mycket rädd om mina klenben!
http://www.funbeat.se/training/show.aspx?TrainingID=1898011
Intervaller går att köra på cykel.
Quote from Funbeat user on 5 July 2008, 00:23Finns ingen tid för sånt. 🙂 Möjligtvis på vintern då jag planerar på att köra löpning/spinning.
Finns ingen tid för sånt. 🙂 Möjligtvis på vintern då jag planerar på att köra löpning/spinning.
Quote from Lotta W on 5 July 2008, 01:34Hittills i år har det blivit ca 165 mil cykling och ca 135 mil löpning, men så har jag haft fokus på marathon också...
Hittills i år har det blivit ca 165 mil cykling och ca 135 mil löpning, men så har jag haft fokus på marathon också...
Quote from Funbeat user on 5 July 2008, 06:08Det blir kul med fyra-fem timmar löpning eller spinning på vintern som distansträning.
Det blir kul med fyra-fem timmar löpning eller spinning på vintern som distansträning.
Quote from Lars Ekegård on 5 July 2008, 09:52Jag springer men inte för att bli bättre cyklist utan mest för att bli bättre löpare och hålla igång inför skidsäsongen.
Tycker inte att det är helt lätt att köra båda under cykelsäsongen, cykel ben gillar inte att springa, att sen använda löpning under
Jag springer men inte för att bli bättre cyklist utan mest för att bli bättre löpare och hålla igång inför skidsäsongen.
Tycker inte att det är helt lätt att köra båda under cykelsäsongen, cykel ben gillar inte att springa, att sen använda löpning under
Quote from Funbeat user on 5 July 2008, 10:28De löppass jag kört har varit otroligt sega pga trötta lår. Ett löppass i veckan kan kanske vara bra om man siktar på Vättern -09. I allafall under senhösten och vintern då jag inte cyklar så mycket.
De löppass jag kört har varit otroligt sega pga trötta lår. Ett löppass i veckan kan kanske vara bra om man siktar på Vättern -09. I allafall under senhösten och vintern då jag inte cyklar så mycket.
Quote from Funbeat user on 5 July 2008, 14:38LA slutade med triatlon och satsade på cykel.
Han fortsatte inte med triathlonträning.
LA slutade med triatlon och satsade på cykel.
Han fortsatte inte med triathlonträning.
Quote from Funbeat user on 5 July 2008, 15:46och nu kör LA lite löpning va? Fast undrar om det inte kommer ett triathlon i framtiden...
Var det inte så att han började som simmare en gång i tiden, körde sen triathlon och satsade sen på cykling?
och nu kör LA lite löpning va? Fast undrar om det inte kommer ett triathlon i framtiden...
Var det inte så att han började som simmare en gång i tiden, körde sen triathlon och satsade sen på cykling?
Quote from Funbeat user on 5 July 2008, 16:19Han drog in 120 ' om året så han behöver inte satsa på triathlon för brödfödan
Dock kostade skilsmässan en del.
Jag läste att han har 2' per föredrag.
Han drog in 120 ' om året så han behöver inte satsa på triathlon för brödfödan
Dock kostade skilsmässan en del.
Jag läste att han har 2' per föredrag.