Quote from Guest on 13 March 2011, 22:53Min son går i simskola och när han har lektion brukar jag simma själv. Jag brukar simma bröstsim drygt 1 km. Men varför inte utnyttja den tiden till att lära mig crawla istället?
Jag har kunnat simma lite frisim en gång i tiden och klarade hjälpligt 25
Min son går i simskola och när han har lektion brukar jag simma själv. Jag brukar simma bröstsim drygt 1 km. Men varför inte utnyttja den tiden till att lära mig crawla istället?
Jag har kunnat simma lite frisim en gång i tiden och klarade hjälpligt 25
Quote from Funbeat user on 13 March 2011, 23:03Ingmari: Kika på den här sidan. http://www.swimsmooth.com/beginner.php
Ingmari: Kika på den här sidan. http://www.swimsmooth.com/beginner.php
Quote from Funbeat user on 13 March 2011, 23:17Tack! Det ska jag kolla in.
Tack! Det ska jag kolla in.
Quote from Funbeat user on 14 March 2011, 00:12Har egentligen inget bra svar, men crawl var det första simsättet jag lärde mig, så det lär gå att lära sig själv!
Har egentligen inget bra svar, men crawl var det första simsättet jag lärde mig, så det lär gå att lära sig själv!
Quote from Funbeat user on 14 March 2011, 10:37Jag har lär mig själv simma crawl.
Titta på filmer och viktigaste är att få ner huvudet undervatten och håll dig lugn.
Lär dig blåsa bubblor under vatten genom näsan innan du börjar med resten. Steg 1
Resten löser sig med lite tålamod 😉
Jag har lär mig själv simma crawl.
Titta på filmer och viktigaste är att få ner huvudet undervatten och håll dig lugn.
Lär dig blåsa bubblor under vatten genom näsan innan du börjar med resten. Steg 1
Resten löser sig med lite tålamod 😉
Quote from Funbeat user on 14 March 2011, 17:32Det går att lära sig själv, men du behöver bra instruktioner. Dessutom behövs det mycket tålamod. Räkna med att det tar flera månader innan du ens kan grunderna, om du simmar minst 3ggr/veckan. (En del lär sig snabbare, en del långsammare).
Jag själv lär
Det går att lära sig själv, men du behöver bra instruktioner. Dessutom behövs det mycket tålamod. Räkna med att det tar flera månader innan du ens kan grunderna, om du simmar minst 3ggr/veckan. (En del lär sig snabbare, en del långsammare).
Jag själv lär
Quote from Funbeat user on 15 March 2011, 00:42+1 på Markku
Tar ett tag, men det är bara nöta på...
+1 på Markku
Tar ett tag, men det är bara nöta på...
Quote from Funbeat user on 15 March 2011, 09:33Tack för tips! Jag ska kolla in filmer och instruktioner.
Det verkar ju inte helt enkelt att lära sig, men jag har å andra sidan inga större ambitioner. Jag råkar bara ha ca 40 minuter i veckan till mitt förfogande i bassängen, så varför inte ägna den ti
Tack för tips! Jag ska kolla in filmer och instruktioner.
Det verkar ju inte helt enkelt att lära sig, men jag har å andra sidan inga större ambitioner. Jag råkar bara ha ca 40 minuter i veckan till mitt förfogande i bassängen, så varför inte ägna den ti
Quote from Funbeat user on 15 March 2011, 12:52Vis av egen erfarenhet så låt någon som är duktig titta på dig och/eller låt dig bli filmad ibland. Har själv vid filmning sett mig göra fel som jag visste att man inte ska göra men inte trodde att jag själv gjorde.
Vis av egen erfarenhet så låt någon som är duktig titta på dig och/eller låt dig bli filmad ibland. Har själv vid filmning sett mig göra fel som jag visste att man inte ska göra men inte trodde att jag själv gjorde.
Quote from Funbeat user on 15 March 2011, 13:16+1
Det går att lära sig själv men att få till det själv det folk visar på videoklipp kan vara knepigare än det ser ut.
+1
Det går att lära sig själv men att få till det själv det folk visar på videoklipp kan vara knepigare än det ser ut.