Quote from Guest on 28 July 2008, 22:23När jag springer så skaver lårens insidor mot varandra. Vad är botemedlet, är det någon slags cykelbyxeliknande träningsbyxa att att springa i?
När jag springer så skaver lårens insidor mot varandra. Vad är botemedlet, är det någon slags cykelbyxeliknande träningsbyxa att att springa i?
Quote from Funbeat user on 28 July 2008, 22:33Tights, min gode man, tajts!
Har du sprungit en gång med tights så vill du inte använda nåt annat.
Tights, min gode man, tajts!
Har du sprungit en gång med tights så vill du inte använda nåt annat.
Quote from Funbeat user on 28 July 2008, 22:35Håller helt med dig... tights!
Håller helt med dig... tights!
Quote from Galderma Fritidsförening on 28 July 2008, 22:38Tights OFC!! 😀
Tights OFC!! 😀
Quote from Funbeat user on 28 July 2008, 22:44Tights är helt rätt botemedel mot skavande lår. Men korta split shorts är så fantastiskt mycket skönare. Jag har nog vant huden, för jag klarar mig bättre nuförtiden.
Hänger det ihop med vikten och/eller steget tro?
Tights är helt rätt botemedel mot skavande lår. Men korta split shorts är så fantastiskt mycket skönare. Jag har nog vant huden, för jag klarar mig bättre nuförtiden.
Hänger det ihop med vikten och/eller steget tro?
Quote from Funbeat user on 28 July 2008, 23:06Tajts är såklart det enklaste och bästa valet. Men man ska inte underskatta rapsoljan! Olja på insidan av låren (jag tar den olja jag har hemma, vilket alltså är ekologisk kallpressad rapsolja) funkar bra, men behöver kanske "fyllas på" under ett pass.
Tajts är såklart det enklaste och bästa valet. Men man ska inte underskatta rapsoljan! Olja på insidan av låren (jag tar den olja jag har hemma, vilket alltså är ekologisk kallpressad rapsolja) funkar bra, men behöver kanske "fyllas på" under ett pass.
Quote from Funbeat user on 28 July 2008, 23:18Jasså, olja i jumskarna är jämförbart med tights: inte bara smygerotiskt, utan även användbart? 😉
Vad är vi löpare för ett släkte egentligen? Smörja in sig med olja, på med tights och sedan ut på stan. Och samtidigt tycka att det inte är något konstigt?
Jasså, olja i jumskarna är jämförbart med tights: inte bara smygerotiskt, utan även användbart? 😉
Vad är vi löpare för ett släkte egentligen? Smörja in sig med olja, på med tights och sedan ut på stan. Och samtidigt tycka att det inte är något konstigt?
Quote from Funbeat user on 28 July 2008, 23:22Jag har aldrig ens tänkt tanken "konstigt" eller för den delen "erotiskt" heller, Henrik!
Jag har aldrig ens tänkt tanken "konstigt" eller för den delen "erotiskt" heller, Henrik!
Quote from Funbeat user on 28 July 2008, 23:24jag har olja på insidan av låren när jag har kjol för att slippa skavsår.
jag har olja på insidan av låren när jag har kjol för att slippa skavsår.
Quote from Funbeat user on 28 July 2008, 23:32Jessica - ja, det är ju det jag har också. Vid löpning väljer jag tajts.
Jessica - ja, det är ju det jag har också. Vid löpning väljer jag tajts.