Quote from Guest on 31 May 2007, 08:04Upptäckte just att jag har lös hud på undersidan av stortån, inte mycket (bara en liten fläck) och det gör inte ont men det ser lite kufiskt ut.
Jag antar att huden antingen växer fast eller faller bort, vilket som är fine by me eftersom jag inte har on
Upptäckte just att jag har lös hud på undersidan av stortån, inte mycket (bara en liten fläck) och det gör inte ont men det ser lite kufiskt ut.
Jag antar att huden antingen växer fast eller faller bort, vilket som är fine by me eftersom jag inte har on
Quote from Lotta W on 31 May 2007, 08:14Har du haft en liten blåsa där tidigare (skavsår)?
Har du haft en liten blåsa där tidigare (skavsår)?
Quote from Funbeat user on 31 May 2007, 08:21Nej, det ser inte ut som varken skavsår eller blåsa, det är som om det allra yttersta hudlagret bara släppt lite från tån. Blåsor sitter liksom djupare än det här och gör ont.
Nej, det ser inte ut som varken skavsår eller blåsa, det är som om det allra yttersta hudlagret bara släppt lite från tån. Blåsor sitter liksom djupare än det här och gör ont.
Quote from Funbeat user on 31 May 2007, 08:56Låter som du bara ömsar skin lite 😉
Om den huden har utsatts för mer påfrestningar än vanligt, men inte nog för att bilda blåsor brukar den bli tjockare och då kan det lossna lite gammal hud.
Låter som du bara ömsar skin lite 😉
Om den huden har utsatts för mer påfrestningar än vanligt, men inte nog för att bilda blåsor brukar den bli tjockare och då kan det lossna lite gammal hud.
Quote from Funbeat user on 31 May 2007, 09:05*fniss* Det ser lite skumt ut för nu när jag tittar nogrannare så hittar jag småfläckar lite varstans på fötterna där det går att pilla bort flagor av hud, precis som när man bränt sig ordentligt i solen.
Hoppas det går över snart, det är sandalsäsong nu
*fniss* Det ser lite skumt ut för nu när jag tittar nogrannare så hittar jag småfläckar lite varstans på fötterna där det går att pilla bort flagor av hud, precis som när man bränt sig ordentligt i solen.
Hoppas det går över snart, det är sandalsäsong nu
Quote from Martin Trygg on 31 May 2007, 09:54Så där gjorde mina fötter förut ibland - ömsade skinn liksom. Mycket märkligt, jag kanske har ormgener. Nu var det länge sedan dock!
Så där gjorde mina fötter förut ibland - ömsade skinn liksom. Mycket märkligt, jag kanske har ormgener. Nu var det länge sedan dock!
Quote from Lars Mörrby on 31 May 2007, 17:11Har haft detta både på fötter och händer för några år sedan. I händerna kunde jag ibland dra
loss en hudbit på kanske 3*4cm. Gick till hudläkaren och det enda han sa var "det kan bli så i bland".Det var länge sedan nu i alla fall, men jag inbillar mig a
Har haft detta både på fötter och händer för några år sedan. I händerna kunde jag ibland dra
loss en hudbit på kanske 3*4cm. Gick till hudläkaren och det enda han sa var "det kan bli så i bland".
Det var länge sedan nu i alla fall, men jag inbillar mig a