Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatLäs om mig
You need to log in to create posts and topics.

Jag gissar att någon redan frågat om detta tidigare men jag kan inte låta bli...

Hur tänkte man när man la dit "Läs om mig"-länken till höger om varje forum-inlägg?

Det känns helt hjärndött att ha en länk som öppnar en popup som säger ungefär "klicka på

Jag tycker den länken antingen ska tas bort eller så ska den öppna personens sida i en ny flik / ett nytt fönster.

Fascinerande, det har jag inte ens tänkt på. Jag klickar direkt på namnet, inser jag nu, inte länken under.

Ånej!! nu gjorde jag det igen!! 😉

Men om man klickar direkt på namnet så öppnas ju den personens sida i samma fönster - Jag vill i så fall att det ska öppnas i ett nytt fönster / ny flik. Någon som tycker det är en vettig idé?

"Open link in new tab"?
Det räcker fint för mig. Jag tycker det finns bättre saker för Olle att lägga krutet på, t.ex. prestanda och bättre (läs:anständig) hantering av deadlocks.

Känns lite onödigt eftersom man kan högerklicka och välja öppna i nytt fönster. Men det vore helt klart en stooor förbättring mot idag.

Nu låter jag säkert jätteanti som tycker det är onödigt, men för det mesta högerklickar jag och öppnar i ny flik eller så håller jag ner ctrl och klickar som vanligt så öppnas länken i ny flik automatiskt. Avskyr när en sida ska hålla på och öppna en mass

Håll nere Ctrl och klicka sedan på namnet så öppnas det i ett nytt fönster

Jo, jag vet att det finns andra sätt att öppna i ny flik. Men jag tycker ändå det vore skönt att slippa tänka på det. Ibland glömmer man, och det är mänskligt 😉

Men jag får väl hålla med om att Olle har andra saker att lägga krut på, men att ändra så a