Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatLäs om mig
You need to log in to create posts and topics.

Hur vet ni att Olle har andra saker att lägga krutet på? har han nån blogg eller finns det en lista på vad han jobbar med just nu? eller känner ni honom irl?

Han brukar läsa detta forum (tror jag), men du kan även skicka till info@funbeat.se. För övrigt så håller jag med dig i detta. Jag brukar dock alltid klicka på namnet och aldrig på "Läs om mig".

Ok, tack! jag ska ge mig nu - nu vet olle vad jag tycker och sen så väljer han ju hur han vill att det ska se ut och fungera.

En sak bara - jag brukar föra muspekaren till namnet (instiktivt) och sen (precis när jag ska till att klicka) så ser jag "läs o

Roland: Hur har du gjort för att få bort länken "läs om mig" vid din avatar då?

Du har faktiskt inte heller nån bullen - kanske vi inte har publika profiler eller nåt?

Det börjar kanske kännas som att det finns ett ganska enkelt svar på den här frågan...

Nej, ni saknar beskrivningar bara.

Aha, tack Lady för att du klargjorde orsaken,,,,har jag alltså ingen info om mig själv,,,det har jag inte ens tänkt på. Kanske jag skulle fixa då 🙂

Ett bullrecept? 😉

Haha, nja jag tror det finns andra saker jag är bättre på att baka än just bullar 😀

Ja jag saknar det faktiskt oxså....vill ju djävligt gärna veta i alla fall lite så där om vilka det är som man chattar med. Å en massa av er så älskade FunBeatare har inte skrivit in en endaste rad typ.Jag undrar naturligtvis ...:VARFÖR.???????...själv kä