Quote from Funbeat user on 27 December 2010, 23:50(t+)
(t+)
Quote from Funbeat user on 28 December 2010, 00:56(t+)
(t+)
Quote from Tini Kjellin on 28 December 2010, 09:37+1
+1
Quote from Funbeat user on 28 December 2010, 10:28Ja.
Ja.
Quote from Funbeat user on 28 December 2010, 15:44-1. Olle har säkert ett skäl.
-1. Olle har säkert ett skäl.
Quote from Elias Engqvist on 28 December 2010, 15:50Skälet kan mycket väl vara att han trodde att användarna skulle uppskatta det som det var nu! Med de konstiga användare som funbeat fått så får han kanske tänka om!
Skälet kan mycket väl vara att han trodde att användarna skulle uppskatta det som det var nu! Med de konstiga användare som funbeat fått så får han kanske tänka om!
Quote from Funbeat user on 28 December 2010, 16:00Jag gillar att man hamnar i olika trådar o grupper, även om det kan vara svårt att alltid veta vilken grupp det är.
Då lyfter jag blicken o ser grupp-tråd.
Jag gillar att man hamnar i olika trådar o grupper, även om det kan vara svårt att alltid veta vilken grupp det är.
Då lyfter jag blicken o ser grupp-tråd.
Quote from Funbeat user on 28 December 2010, 16:52I idealläget skulle jag vilja läsa inlägg i den här ordningen:
1. Där jag själv skrivit inlägg, flest repliker först
2. Nya inlägg gruppvis, i "populärastordning"Edit: klarifikation på 2:an
I idealläget skulle jag vilja läsa inlägg i den här ordningen:
1. Där jag själv skrivit inlägg, flest repliker först
2. Nya inlägg gruppvis, i "populärastordning"
Edit: klarifikation på 2:an
Quote from Funbeat user on 23 January 2011, 23:06"Ofta vill jag kanske läsa alla diskussioner i en grupp innan jag går vidare till nästa grupp. Som det är idag om jag trycker på nästa olästa diskussion så kan jag hamna var som helst. Ena stunden mat nästa styrketräning osv.
Det går förvisso att styra e
"Ofta vill jag kanske läsa alla diskussioner i en grupp innan jag går vidare till nästa grupp. Som det är idag om jag trycker på nästa olästa diskussion så kan jag hamna var som helst. Ena stunden mat nästa styrketräning osv.
Det går förvisso att styra e
Quote from Funbeat user on 24 January 2011, 12:42Ja eller "nästa olästa inlägg i tråd" jag
a) markerat som intressant med röd flagg
eller
b) redan gjort inlägg i."Nästa olästa inlägg i tråd jag deltar i" ?
Ja eller "nästa olästa inlägg i tråd" jag
a) markerat som intressant med röd flagg
eller
b) redan gjort inlägg i.
"Nästa olästa inlägg i tråd jag deltar i" ?