Quote from Guest on 30 June 2011, 19:06är ute efter en mindre, smidig ryggsäck för mina långpass. Behöver inte ha med mig så mycket! Kanske två vttenflaskor! Mobil, en påse kanelbullar e dyl. Tips?
är ute efter en mindre, smidig ryggsäck för mina långpass. Behöver inte ha med mig så mycket! Kanske två vttenflaskor! Mobil, en påse kanelbullar e dyl. Tips?
Quote from Funbeat user on 30 June 2011, 19:16Kolla denna!
Det är iofs ingen ryggsäck utan en "höftsäck" men den sitter grymt bra och har plats för det du nämnde. Flaskorna fäster man utanför och plånboken lägger man i =). Jag har inte sprungit i den men åkte väldans massa skidor i vintras, inklusive
Kolla denna!
Det är iofs ingen ryggsäck utan en "höftsäck" men den sitter grymt bra och har plats för det du nämnde. Flaskorna fäster man utanför och plånboken lägger man i =). Jag har inte sprungit i den men åkte väldans massa skidor i vintras, inklusive
Quote from Funbeat user on 30 June 2011, 19:50Jag köpte nyligen en sån här, fast svart:
http://www.deuter.com/en_DE/backpack-details.php?category=34&id=1622&title=Speed%20lite%2010
Den kan utrustas med blåsa också, men jag kör utan. Har bara hunnit använda den ett par gånger, men jag tycker den är my
Jag köpte nyligen en sån här, fast svart:
http://www.deuter.com/en_DE/backpack-details.php?category=34&id=1622&title=Speed%20lite%2010
Den kan utrustas med blåsa också, men jag kör utan. Har bara hunnit använda den ett par gånger, men jag tycker den är my
Quote from Funbeat user on 30 June 2011, 20:10Tack för tips!
Tack för tips!
Quote from Funbeat user on 30 June 2011, 20:45Jag har en Haglöfs Endurance rygga som sitter riktigt bra på ryggen. Den har plats för vattenpåse om man vill. Annars finns externa fickor på avbärarbältet som kan ta två flaskor och två mindre fack. Riktigt nöjd är jag med den även om jag främst valde at
Jag har en Haglöfs Endurance rygga som sitter riktigt bra på ryggen. Den har plats för vattenpåse om man vill. Annars finns externa fickor på avbärarbältet som kan ta två flaskor och två mindre fack. Riktigt nöjd är jag med den även om jag främst valde at
Quote from Funbeat user on 30 June 2011, 21:15Morgan: verkar vara en bra ryggsäck, var köpte du den?
Morgan: verkar vara en bra ryggsäck, var köpte du den?
Quote from Funbeat user on 30 June 2011, 22:34Är själv på jakt efter något liknande och står och väger mellan en Terra Nova Laser 20 L (328g) eller en The North Face Verto 26 (310g). Lasern verkar lite fiffigare och löpvänligare. Har inte hittat någon lättare löprygga ännu, och dessa två kan man anvä
Är själv på jakt efter något liknande och står och väger mellan en Terra Nova Laser 20 L (328g) eller en The North Face Verto 26 (310g). Lasern verkar lite fiffigare och löpvänligare. Har inte hittat någon lättare löprygga ännu, och dessa två kan man anvä
Quote from Funbeat user on 30 June 2011, 22:55Jag kör med en Nathan HPL #020 som är liten och sitter fantastiskt bra. Om du vill köra med flaskor har både salomon och north face små lätta varianter.
Jag kör med en Nathan HPL #020 som är liten och sitter fantastiskt bra. Om du vill köra med flaskor har både salomon och north face små lätta varianter.
Quote from Funbeat user on 30 June 2011, 23:59Kan tipsa om Lundhags Velox 12L på Runners Store för 599:- . Jag köpte 18L men det är samma modell. Väldigt genomtänkt & lätt säck med plats för vatteblåsa om man vill detta. Du får även plats med 2 flaskor utvändigt. Bra justeringsmöjligheter och möjli
Kan tipsa om Lundhags Velox 12L på Runners Store för 599:- . Jag köpte 18L men det är samma modell. Väldigt genomtänkt & lätt säck med plats för vatteblåsa om man vill detta. Du får även plats med 2 flaskor utvändigt. Bra justeringsmöjligheter och möjli
Quote from Funbeat user on 1 July 2011, 07:29Nathan HPL #020!! Köpte den på Intersport, sitter riktigt bra - nästan som en väst = supernöjd.
http://www.nathansports.com/our-products/hydrationnutrition/race-vests/hpl-020
Nathan HPL #020!! Köpte den på Intersport, sitter riktigt bra - nästan som en väst = supernöjd.
http://www.nathansports.com/our-products/hydrationnutrition/race-vests/hpl-020