Quote from Guest on 28 September 2012, 22:18Först och främst måste jag ursäkta för att jag startar ytterligare en "ge mig tips på skor"-tråd, men har nu spenderat en halv kvälls Googlande, letande på forumet och planerande inför morgondagens skoutprövning.
Springer mitt första Marathon i november
Först och främst måste jag ursäkta för att jag startar ytterligare en "ge mig tips på skor"-tråd, men har nu spenderat en halv kvälls Googlande, letande på forumet och planerande inför morgondagens skoutprövning.
Springer mitt första Marathon i november
Quote from Funbeat user on 28 September 2012, 22:28Om du gillar Feather skulle jag i alla fall kasta in ett par till Adidas skor för att få liknande känsla (utan att utesluta andra). Älskar själv mina nya Tempo5:or men gissar att dessa skulle vara både för mycket och stabila för dig. Men kanske:
Adios 2
F
Om du gillar Feather skulle jag i alla fall kasta in ett par till Adidas skor för att få liknande känsla (utan att utesluta andra). Älskar själv mina nya Tempo5:or men gissar att dessa skulle vara både för mycket och stabila för dig. Men kanske:
Adios 2
F
Quote from Funbeat user on 29 September 2012, 12:00Tack för tipsen, ska kolla in dem i morgon!
Tack för tipsen, ska kolla in dem i morgon!
Quote from Funbeat user on 30 September 2012, 22:40Jag kan meddela att det blev ett par Asics Hyperspeed 5, blev frälst efter att ha provat ca 10 olika par skor.
Prövade dem under ett tempo-pass i eftermiddag och är helnöjd. Känner att jag kommer behöva stärka fötterna lite och att de kanske kunde varit
Jag kan meddela att det blev ett par Asics Hyperspeed 5, blev frälst efter att ha provat ca 10 olika par skor.
Prövade dem under ett tempo-pass i eftermiddag och är helnöjd. Känner att jag kommer behöva stärka fötterna lite och att de kanske kunde varit