Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlonl
You need to log in to create posts and topics.

Edit: Answer to Life, the Universe, and Everything.

Man kan inte utesluta att trådskaparen fått in en älg i datorrummet och i panik skapat en tråd på kortaste möjliga vis för att få hjälp. För tänk om det som vi antagit är ett "i" i själva verket är ett litet "L". Vad blir det då? LJ och det låter väldigt

Finns det anledning att oroa sig för att triathleter har en liten tendens av galenskap i sig?!

Med tanke på hur mycket tid man lägger på sin träning finns det all anledning till oro. Om man inte kan göra nåt annat än att filosofera under sin träning så blir utkomsten av all den tid ofta svaret på de djupaste frårna.

Mäktigt resultat av ett sådant knapphändigt diskussionsunderlag.
Om ett par inlägg har vi hamnat på djuplodande existentiella frår. 🙂

Jag menar en kongenial extension av en monumental cerebral fusion resulterar i kvasiessentiella stilstudier monorelation detta kollokvium fungerar som opium åt konglomeratet förstå det fatala pratet i det adekvata versformatet i zenit subtraheras nollor a

k

Jag ska avslöja den tråkiga sanningen. Jag skrev en avhandling om skavsår på fötterna då man springer utan strumpor i skorna, men det blev så jäkla tråkigt så jag ångrade mig. Till min fasa insåg jag att jag inte kunde radera inlägget utan fick lov att sk

Såna borde man ju ha..fula var dom men det är det värt!

Tack för tipset..

http://www.loplabbet.se/system/search/product.asp?id=1496#

snygga tycker jag