Quote from Funbeat user on 6 August 2010, 08:49Jag var o köpte laddaren på Stadium. Verkligen liten o smidig. Väger 70 g exkl kabel. Tycks fungera som tänkt. Dock framgår inte laddningsförmågan, men jag gissar att den håller ca 1 Ah. Det lär dock räcka för att säkra att jag får ut några extra timmar a
Jag var o köpte laddaren på Stadium. Verkligen liten o smidig. Väger 70 g exkl kabel. Tycks fungera som tänkt. Dock framgår inte laddningsförmågan, men jag gissar att den håller ca 1 Ah. Det lär dock räcka för att säkra att jag får ut några extra timmar a
Quote from Funbeat user on 6 August 2010, 11:34Hans, har du testat så att det funkar? Jag testade precis det samma men det verkar som om de senaste uppgraderingarna av mjukvaran i Edgen gjort att den hela tiden slår av sig när den får extern ström... När jag körde Joutenheimen förra året så funkade de
Hans, har du testat så att det funkar? Jag testade precis det samma men det verkar som om de senaste uppgraderingarna av mjukvaran i Edgen gjort att den hela tiden slår av sig när den får extern ström... När jag körde Joutenheimen förra året så funkade de
Quote from Berit Bengtson on 6 August 2010, 16:52Linus:
Du får gärna berätta mer;
Vilken Edge har du
och vilken SW-version?Jag har en Edge 705 med SW: 3.10 (jag kommer inte att uppgraderer till 3.20)
Denna går utmärkt att ladda när den är igång, med USB-laddsladden till batteriet jag har länkat till o
Linus:
Du får gärna berätta mer;
Vilken Edge har du
och vilken SW-version?
Jag har en Edge 705 med SW: 3.10 (jag kommer inte att uppgraderer till 3.20)
Denna går utmärkt att ladda när den är igång, med USB-laddsladden till batteriet jag har länkat till o
Quote from Funbeat user on 6 August 2010, 19:25Jag har en Edge 705 med SW: 3.00 (konstigt nog för jag ser inte den versionen i ändringshistoriken för 3.20-uppgraderingen).
Ska se om jag kan hitta en annan usb-sladd (här ute i sommarstugan 🙁 ). Vore jätteskönt om jag kunde köra med gps:en i morgon p
Jag har en Edge 705 med SW: 3.00 (konstigt nog för jag ser inte den versionen i ändringshistoriken för 3.20-uppgraderingen).
Ska se om jag kan hitta en annan usb-sladd (här ute i sommarstugan 🙁 ). Vore jätteskönt om jag kunde köra med gps:en i morgon p