Quote from Guest on 2 May 2011, 10:07Jag tänkte komma med en kanske lite lätt förvirrad fundering inför maran. Det blir min första.
Från början tänkte jag att 5 timmar skulle vara ett rimligt mål, sen missade jag starten på min träning och ändrade mitt mål till att ta mig runt, nu när jag h
Jag tänkte komma med en kanske lite lätt förvirrad fundering inför maran. Det blir min första.
Från början tänkte jag att 5 timmar skulle vara ett rimligt mål, sen missade jag starten på min träning och ändrade mitt mål till att ta mig runt, nu när jag h
Quote from Funbeat user on 2 May 2011, 10:17>ladda med kolhydrater flera dagar i förväg
Ät som vanligt du, lite större portioner kanske>dricka en massa i förväg
Så du kan pissa ut det när du står i startfållan? Drick under tiden i stället>dricka minst 3 liter under loppet
Om det är så varmt som
>ladda med kolhydrater flera dagar i förväg
Ät som vanligt du, lite större portioner kanske
>dricka en massa i förväg
Så du kan pissa ut det när du står i startfållan? Drick under tiden i stället
>dricka minst 3 liter under loppet
Om det är så varmt som
Quote from Susan Hartley on 2 May 2011, 10:41Tittade på din träning och du ska definitivt satsa på att springa under fyra timmar. Med fler långpass hade du kunnat höja ribban ytterligare ett snäpp.
Jag körde en komplett "Szalkai" förra året och tyckte att det fungerade bra. Den bestod av en två ve
Tittade på din träning och du ska definitivt satsa på att springa under fyra timmar. Med fler långpass hade du kunnat höja ribban ytterligare ett snäpp.
Jag körde en komplett "Szalkai" förra året och tyckte att det fungerade bra. Den bestod av en två ve
Quote from Funbeat user on 2 May 2011, 13:45Jag tror inte du behöver vara orolig för genomförandet.
Ät och drick "som vanligt" och låt bli att toppfylla tanken med vätska -så du slipper stanna och pp efter vägen.
Här finns det massor med citat från Rune Larsson som man kan stoppa in, men kontenta
Jag tror inte du behöver vara orolig för genomförandet.
Ät och drick "som vanligt" och låt bli att toppfylla tanken med vätska -så du slipper stanna och pp efter vägen.
Här finns det massor med citat från Rune Larsson som man kan stoppa in, men kontenta