Quote from Guest on 22 March 2010, 20:20Hej!
Vi är två som tänkt springa Lundaloppet den 8 maj. För att bilda ett lag (större chans till pris) behövs det 5 medlemmar så vi söker febrilt efter 3 personer!
Någon intresserad?
Hej!
Vi är två som tänkt springa Lundaloppet den 8 maj. För att bilda ett lag (större chans till pris) behövs det 5 medlemmar så vi söker febrilt efter 3 personer!
Någon intresserad?
Quote from Funbeat user on 22 March 2010, 20:30Hejsan Jenny.Som jag ser det kommer du att vara väl förbered till varvet,men min erfarenhet säger att du bör lägga in ett intervall pass oxå istället för passet på 5-7km tex. löppass iveckan räcker gott.Ett förslag är att du har ett intervall pass tex 6x3
Hejsan Jenny.Som jag ser det kommer du att vara väl förbered till varvet,men min erfarenhet säger att du bör lägga in ett intervall pass oxå istället för passet på 5-7km tex. löppass iveckan räcker gott.Ett förslag är att du har ett intervall pass tex 6x3
Quote from Funbeat user on 22 March 2010, 21:02Jag trodde Lundaloppet var ett motionslopp så ska man vara med behöver man väl inte tänka på hur fort man ska springa, eller har du några tidskrav på deltagarna i ditt lag? Vinst gör man väl genom lotteriet, eller?
Jag trodde Lundaloppet var ett motionslopp så ska man vara med behöver man väl inte tänka på hur fort man ska springa, eller har du några tidskrav på deltagarna i ditt lag? Vinst gör man väl genom lotteriet, eller?
Quote from Olof Robertson on 22 March 2010, 21:35Jag må vara trög, men vad har Kalles svar att göra med Jennys fråga där hon söker 3 lagmedlemmar till? (#)
Jag må vara trög, men vad har Kalles svar att göra med Jennys fråga där hon söker 3 lagmedlemmar till? (#)
Quote from Funbeat user on 22 March 2010, 21:51Förresten, jag är kanske intresserad... och om min fru fått ordning på sina knän tills dess så kanske hon också är sugen att haka på.
Förresten, jag är kanske intresserad... och om min fru fått ordning på sina knän tills dess så kanske hon också är sugen att haka på.
Quote from Funbeat user on 22 March 2010, 22:19Jag tror att Kalle helt enkelt läste en annan tråd av trådskaparen, funderade över ett svar och skrev det på fel ställe, Jenny 🙂
Jag tror att Kalle helt enkelt läste en annan tråd av trådskaparen, funderade över ett svar och skrev det på fel ställe, Jenny 🙂
Quote from Funbeat user on 22 March 2010, 22:22Helt rätt Maria,men lite tränings tips här o var är ju aldrig fel;)
Helt rätt Maria,men lite tränings tips här o var är ju aldrig fel;)
Quote from Funbeat user on 22 March 2010, 22:26Nä, huvudsaken är ju att de, råden, når fram som jag ser det 🙂
Nä, huvudsaken är ju att de, råden, når fram som jag ser det 🙂
Quote from Funbeat user on 22 March 2010, 22:39Tack för träningstipsen som var inför GöteborgsVarvet! Ska se vad jag kan omvandla ett av passen till, kanske borde ha lite backträning också med tanke på bron... (Och ja, det var ett svar på en tidigare tråd)
Gällande laget hör av dig när du vet hur ni
Tack för träningstipsen som var inför GöteborgsVarvet! Ska se vad jag kan omvandla ett av passen till, kanske borde ha lite backträning också med tanke på bron... (Och ja, det var ett svar på en tidigare tråd)
Gällande laget hör av dig när du vet hur ni
Quote from Funbeat user on 22 March 2010, 22:40Och jag har absolut inga tidskrav på mina lagmedlemmar 🙂
Och jag har absolut inga tidskrav på mina lagmedlemmar 🙂