Quote from Funbeat user on 15 June 2012, 10:36Åhå, tack för att du la upp eventet! Har funderat på marathon men inte riktigt hittat motivationen att öka upp träningsmänden till den nivån. Men att springa vid Gardasjön oktober 2013 känns till och med underbart! I år är det nog lite väl raskt jobbat. N
Åhå, tack för att du la upp eventet! Har funderat på marathon men inte riktigt hittat motivationen att öka upp träningsmänden till den nivån. Men att springa vid Gardasjön oktober 2013 känns till och med underbart! I år är det nog lite väl raskt jobbat. N
Quote from Funbeat user on 15 June 2012, 15:34Ja, det här ser verkligen härligt ut. Antar dock att de man ser springa i youtube-filmen ovan inte gör det i oktober, dock.
2013 års upplaga lockar onekligen!
Ja, det här ser verkligen härligt ut. Antar dock att de man ser springa i youtube-filmen ovan inte gör det i oktober, dock.
2013 års upplaga lockar onekligen!
Quote from Funbeat user on 4 April 2013, 09:58Ni som sprang i höstas - hur gick det och hur kändes det?
När jag gick in på hemsidan för att titta vilket datum de tänkte köra i år så verkar det som om det bara har 15 och 30 km, men jag har lite svårt att förstå den röriga hemsidan. Någon som vet någo
Ni som sprang i höstas - hur gick det och hur kändes det?
När jag gick in på hemsidan för att titta vilket datum de tänkte köra i år så verkar det som om det bara har 15 och 30 km, men jag har lite svårt att förstå den röriga hemsidan. Någon som vet någo
Quote from Funbeat user on 4 April 2013, 10:08Det blev inget spring vid Gardasjön för mig i höstas. Tar sats och planerar att springa i höst. Eller när det nu blir.
Har inte kollat hemsidan i år men jag tyckte det var svårt att få fram information på engelska och tyska förra året och jag var inne n
Det blev inget spring vid Gardasjön för mig i höstas. Tar sats och planerar att springa i höst. Eller när det nu blir.
Har inte kollat hemsidan i år men jag tyckte det var svårt att få fram information på engelska och tyska förra året och jag var inne n
Quote from Funbeat user on 4 April 2013, 11:07Tack förs varet!
Synd att det inte blev något för dig.
Låter lite typiskt italienskt det där - "Vadå? Alla pratar väl iaf liiite italienska?" 🙂 Skämt å sidor. Då ska jag försöka ta hjälp av några bekanta som bott länge i Italien när det börjar bli dag
Tack förs varet!
Synd att det inte blev något för dig.
Låter lite typiskt italienskt det där - "Vadå? Alla pratar väl iaf liiite italienska?" 🙂 Skämt å sidor. Då ska jag försöka ta hjälp av några bekanta som bott länge i Italien när det börjar bli dag