Quote from Guest on 9 April 2008, 14:29Kära people of the löpbana!
Siktet är inställt på maran 09. Peppen och är total och träningslusten med. Dock är jag nybörjare i spåret och måste hejda mig (helst skulle jag jogga varje dag) så tänkte nu ta hjälp av era kloka huvuden och löperfarna gestal
Kära people of the löpbana!
Siktet är inställt på maran 09. Peppen och är total och träningslusten med. Dock är jag nybörjare i spåret och måste hejda mig (helst skulle jag jogga varje dag) så tänkte nu ta hjälp av era kloka huvuden och löperfarna gestal
Quote from Funbeat user on 9 April 2008, 14:39😀
😀
Quote from Funbeat user on 9 April 2008, 14:48Det finns träningsprogram på Marathon.se för alla nivåer! Tror att dom flesta skulle rekomendera dig att öka tiden på vissa av träningspassen genom att gå / löpa för att orka till en början. Skynda långsamt och Lycka till!
Det finns träningsprogram på Marathon.se för alla nivåer! Tror att dom flesta skulle rekomendera dig att öka tiden på vissa av träningspassen genom att gå / löpa för att orka till en början. Skynda långsamt och Lycka till!
Quote from Sissel Svanøe on 9 April 2008, 15:11Vilan ska jag inte säga något om, men däremot vill jag säga att det är mycket smart av dig att lägga in stavgång och pilates för att få med dig arm- och bålstyrka. Om du inte tränar bålstabilitet/styrka blir det jobbigare att hålla uppe kroppen och axlarn
Vilan ska jag inte säga något om, men däremot vill jag säga att det är mycket smart av dig att lägga in stavgång och pilates för att få med dig arm- och bålstyrka. Om du inte tränar bålstabilitet/styrka blir det jobbigare att hålla uppe kroppen och axlarn
Quote from Funbeat user on 9 April 2008, 16:07Carin, gör som jag gjorde! 😉
Hoppa på Szalkais program för Stockholm halvmarathon (på marathon.se) som börjar nu någon gång i dagarna så får du dels ett superbra löpträningsprogram med lagom progression och ett mycket kul och lika lagom delmål att se fr
Carin, gör som jag gjorde! 😉
Hoppa på Szalkais program för Stockholm halvmarathon (på marathon.se) som börjar nu någon gång i dagarna så får du dels ett superbra löpträningsprogram med lagom progression och ett mycket kul och lika lagom delmål att se fr
Quote from Funbeat user on 9 April 2008, 16:15Delmål är jättebra.
Jag blev så glad att halvmaran kändes oväntat lätt att springa, att jag anmälde mej till Stockholm marathon samma kväll.
(Och med oväntat lätt menar jag att jag tog mej runt springandes utan att få ont.)
Delmål är jättebra.
Jag blev så glad att halvmaran kändes oväntat lätt att springa, att jag anmälde mej till Stockholm marathon samma kväll.
(Och med oväntat lätt menar jag att jag tog mej runt springandes utan att få ont.)