Quote from Guest on 27 February 2008, 09:53Det är många som kör intervallträning och har velat mata in intervallerna på ett tjusigt sätt i FunBeat.
Nu är det löst. På sidan där du registrerar din träning finns en länk till höger på sidan som heter just Intervaller. Där kan du mata in tid, sträck
Det är många som kör intervallträning och har velat mata in intervallerna på ett tjusigt sätt i FunBeat.
Nu är det löst. På sidan där du registrerar din träning finns en länk till höger på sidan som heter just Intervaller. Där kan du mata in tid, sträck
Quote from Funbeat user on 27 February 2008, 10:03*gör vågen*
*gör vågen*
Quote from Funbeat user on 27 February 2008, 10:04Kanon! Man tackar! Det var efterlängtat! 🙂
Kanon! Man tackar! Det var efterlängtat! 🙂
Quote from Funbeat user on 27 February 2008, 10:21Snyggt!
När man lägger till en rad måste man öppna Intervaller igen, borde väl vara öppet hela tiden? (Kör med Firefox i Windowsmiljö).
Snyggt!
När man lägger till en rad måste man öppna Intervaller igen, borde väl vara öppet hela tiden? (Kör med Firefox i Windowsmiljö).
Quote from Jan Lundquist on 27 February 2008, 10:45Gött Olle (L)
Och göttast av allt är att öppna svaret i ett nytt fönster (t+)
Gött Olle (L)
Och göttast av allt är att öppna svaret i ett nytt fönster (t+)
Quote from Funbeat user on 27 February 2008, 12:40Strålande!
Intervaller är ju det roligaste av allt att registrera.Hälsningar från en, vars mellannamn är Mellantider 😀
Strålande!
Intervaller är ju det roligaste av allt att registrera.
Hälsningar från en, vars mellannamn är Mellantider 😀
Quote from Funbeat user on 27 February 2008, 13:49Himla bra Olle - som vanligt!
TACK!!
Himla bra Olle - som vanligt!
TACK!!
Quote from Elias Engqvist on 27 February 2008, 15:14Som vanligt kan man ju göra allt krångligare o krångligare - jag använde mig av det där idag och saknade att fylla i: Uppvärmningstiden/distansen, Nedjoggningstid/distans samt vilan mellan intervallerna...
Förlåt 🙂
Edit: Äsch det där var negativt o ot
Som vanligt kan man ju göra allt krångligare o krångligare - jag använde mig av det där idag och saknade att fylla i: Uppvärmningstiden/distansen, Nedjoggningstid/distans samt vilan mellan intervallerna...
Förlåt 🙂
Edit: Äsch det där var negativt o ot
Quote from Funbeat user on 27 February 2008, 15:21Christer: Hehe, jag vet hur det är.
Fast det borde väl lösas fint bara genom att använda kommentarsfältet till det? Tex skriva just "Uppvärmning", "Nedvärmning" eller "Vila". Då får man ju med allt och låser sig inte heller.
Christer: Hehe, jag vet hur det är.
Fast det borde väl lösas fint bara genom att använda kommentarsfältet till det? Tex skriva just "Uppvärmning", "Nedvärmning" eller "Vila". Då får man ju med allt och låser sig inte heller.
Quote from Elias Engqvist on 27 February 2008, 15:23Men då får jag inte med dom viktiga o jobbiga tiderna i min summering...
Nu fick jag lägga upp en träning till med uppvärmning/nedjogg - och gissa om det var jobbigt (speciellt så här efter intervallerna 🙂 )
Men då får jag inte med dom viktiga o jobbiga tiderna i min summering...
Nu fick jag lägga upp en träning till med uppvärmning/nedjogg - och gissa om det var jobbigt (speciellt så här efter intervallerna 🙂 )