Quote from Funbeat user on 27 February 2008, 15:29Fast jag menar kommentarsfälten på respektive intervalltid (och inte det stora kommentarsfältet på träningen). Då får du med allt.
Fast jag menar kommentarsfälten på respektive intervalltid (och inte det stora kommentarsfältet på träningen). Då får du med allt.
Quote from Elias Engqvist on 27 February 2008, 15:47Mja, för vilotid mellan passar det ju bra, men upp o nerjogg kommer ju inte med i form av distans o tid!
Jag täkte mig att man kunde utveckla det nuvarande så här:
Uppvärmning: TID STRÄCKA KOMMENTAR
Nedjogg: TID STRÄCKA KOMMENTAR
Intervall1:
Mja, för vilotid mellan passar det ju bra, men upp o nerjogg kommer ju inte med i form av distans o tid!
Jag täkte mig att man kunde utveckla det nuvarande så här:
Uppvärmning: TID STRÄCKA KOMMENTAR
Nedjogg: TID STRÄCKA KOMMENTAR
Intervall1:
Quote from Funbeat user on 27 February 2008, 16:21Hm, förmodligen missuppfattar jag nåt här, men varför funkar det inte att göra så här:
Tid Sträcka Kommentar
10 2 Uppvärmning
10 2 Nedvärmning
20 5 Öste på bra
2 0 Vila
20 5 Jobbigteller dylikt?
Då summeras allt. Är man inte nöjd med summeringen är de
Hm, förmodligen missuppfattar jag nåt här, men varför funkar det inte att göra så här:
Tid Sträcka Kommentar
10 2 Uppvärmning
10 2 Nedvärmning
20 5 Öste på bra
2 0 Vila
20 5 Jobbigt
eller dylikt?
Då summeras allt. Är man inte nöjd med summeringen är de
Quote from Elias Engqvist on 27 February 2008, 16:24Javisst - så långt tänkte inte jag 🙂 Får än en gång skylla på lunchträningen (nåt annat kan det ju inte vara)
Javisst - så långt tänkte inte jag 🙂 Får än en gång skylla på lunchträningen (nåt annat kan det ju inte vara)
Quote from Funbeat user on 28 February 2008, 21:36Bra funktion men jag saknar hundradelar i intervalltiden. Sen så låste den sig när jag skulle spara. Kunde inte komma på vad jag gjorde för fel så att det blev så. Jag provar igen att knappa in alla miljarder siffror 🙂
Bra funktion men jag saknar hundradelar i intervalltiden. Sen så låste den sig när jag skulle spara. Kunde inte komma på vad jag gjorde för fel så att det blev så. Jag provar igen att knappa in alla miljarder siffror 🙂
Quote from Funbeat user on 12 March 2008, 08:04*Hänger på vågen*
Riktigt bra funktion!
Kan man tänka sig att man hastigheten räknas ut automatiskt och visas per intervall, på samma sätt som görs för totalsträckan?
Såhär typ:Tid Sträcka Kommentar Hastighet
13:42 2,5 Nytt pers! 5:
*Hänger på vågen*
Riktigt bra funktion!
Kan man tänka sig att man hastigheten räknas ut automatiskt och visas per intervall, på samma sätt som görs för totalsträckan?
Såhär typ:
Tid Sträcka Kommentar Hastighet
13:42 2,5 Nytt pers! 5: