Quote from Funbeat user on 27 March 2009, 20:19Jag ska också dit i år, jag vann det när jag var på Dalaturen förra året 🙂
Har hört mycket gott om M6 så det ska bli kul.
Jag ska också dit i år, jag vann det när jag var på Dalaturen förra året 🙂
Har hört mycket gott om M6 så det ska bli kul.
Quote from Funbeat user on 27 March 2009, 20:51Åh! Jag längtar redan 🙂 Hoppas det blir många funbeatare som ska dit (t+)
Åh! Jag längtar redan 🙂 Hoppas det blir många funbeatare som ska dit (t+)
Quote from Funbeat user on 28 March 2009, 09:34M6 står iaf högt på årets motionsloppslista. Jag och tjejen körde Dalaturen förra året men vankar mellan M6 och sistnämnda för i år.
Det är väl ekonomin som spökar i vårt fall och bekvämligheten avstyr alla former av tältning. Så hotell/vandrarhem är vä
M6 står iaf högt på årets motionsloppslista. Jag och tjejen körde Dalaturen förra året men vankar mellan M6 och sistnämnda för i år.
Det är väl ekonomin som spökar i vårt fall och bekvämligheten avstyr alla former av tältning. Så hotell/vandrarhem är vä
Quote from Zsuzsi Zsédely on 29 March 2009, 19:27Hej! Kul att den diskussionen kom nu! Jag kom precis hem från Hisingens CK träningsläger i nämnda stad! Jag har cyklat 25 mil och kollat så att vägarna och backarna ligger kvar!
Gå in på min träning, så ser ni ungefär var jag/vi har cyklat!!
Sol, vind, re
Hej! Kul att den diskussionen kom nu! Jag kom precis hem från Hisingens CK träningsläger i nämnda stad! Jag har cyklat 25 mil och kollat så att vägarna och backarna ligger kvar!
Gå in på min träning, så ser ni ungefär var jag/vi har cyklat!!
Sol, vind, re
Quote from Funbeat user on 29 March 2009, 22:54Funderar på att åka loppet, har alldrig åkt loppet men har varit sugen i många år så iår blir det nog av.
Funderar på att åka loppet, har alldrig åkt loppet men har varit sugen i många år så iår blir det nog av.