Quote from Guest on 5 October 2009, 21:18Hej, har planerat att åka till kanarieöarna efter nyår. Vilket rekommenderar ni om man vill träna bra. Tänker mig löpning och cykel-
Hej, har planerat att åka till kanarieöarna efter nyår. Vilket rekommenderar ni om man vill träna bra. Tänker mig löpning och cykel-
Quote from ellen olsson on 5 October 2009, 21:28Bägge alternativen funkar bra men Lanzarote är väl det vanligaste alternativet ur träningssynpunkt.
Bägge alternativen funkar bra men Lanzarote är väl det vanligaste alternativet ur träningssynpunkt.
Quote from Håkan Öhling on 5 October 2009, 21:35Det beror väl på vad du vill träna?
Och vad mer du vill uppleva...Bada i stora vår = Teneriffa (playa del americanos)
Det beror väl på vad du vill träna?
Och vad mer du vill uppleva...
Bada i stora vår = Teneriffa (playa del americanos)
Quote from Funbeat user on 5 October 2009, 21:41http://www.clublasanta.com/
...kan verkligen rekokmmenderas.
...kan verkligen rekokmmenderas.
Quote from Funbeat user on 6 October 2009, 19:27Jag var i Playa Blanca på Lanzarotes sydsida förra vintern. Där fanns en stenlagd strandpromenad och asfaltvägar där man kunde springa. Knappt dkänt, med andra ord.
Hela södra delen av ön ser ut som en stor löparbana, men jag hade svårt att hitta jämna oc
Jag var i Playa Blanca på Lanzarotes sydsida förra vintern. Där fanns en stenlagd strandpromenad och asfaltvägar där man kunde springa. Knappt dkänt, med andra ord.
Hela södra delen av ön ser ut som en stor löparbana, men jag hade svårt att hitta jämna oc
Quote from Funbeat user on 6 October 2009, 20:18Har varit på La Santa på Lanzarote fyra gånger och en femte är bokad. Otroligt bra ställe för löpning, cykling, allmän idrott och solande vid poolen.
Har varit på La Santa på Lanzarote fyra gånger och en femte är bokad. Otroligt bra ställe för löpning, cykling, allmän idrott och solande vid poolen.
Quote from Funbeat user on 7 October 2009, 15:50Lars-Åke> Intressant, hur bokar du resan? Finns det en svensk resebyrå?
Lars-Åke> Intressant, hur bokar du resan? Finns det en svensk resebyrå?
Quote from Funbeat user on 7 October 2009, 20:35Björn: Nja de svenska resebyråerna som är listade på deras hemsida tar bara gruppresor på minst 10 pers så vi brukar boka med La Santa i Danmark. Vill man inte flyga från Köpenhamn får man fixa flyget själv då.
Björn: Nja de svenska resebyråerna som är listade på deras hemsida tar bara gruppresor på minst 10 pers så vi brukar boka med La Santa i Danmark. Vill man inte flyga från Köpenhamn får man fixa flyget själv då.