Quote from Guest on 22 September 2012, 12:32Åh, jag känner mig ledsen och besviken idag!
En släkting till mig sitter i rullstol pga MS. Igår var hon inne i stan och hade bilen parkerad på en handikapplats. För att komma in i bilen och lyfta in rullstolen efter sig måste hon ha bildörren öppen full
Åh, jag känner mig ledsen och besviken idag!
En släkting till mig sitter i rullstol pga MS. Igår var hon inne i stan och hade bilen parkerad på en handikapplats. För att komma in i bilen och lyfta in rullstolen efter sig måste hon ha bildörren öppen full
Quote from Funbeat user on 22 September 2012, 12:42Så väldigt tråkigt! Hoppas din släktings tumme läker fort.
Så väldigt tråkigt! Hoppas din släktings tumme läker fort.
Quote from Funbeat user on 22 September 2012, 15:22Låter helt sjukt, om jag fattat rätt så slog cyklisten till dörren med avsikt att stänga den!
Att göra något sådant utan koll är en klar polisanmälan, kan dock bli rätt verkningslös då han smet.Har inte själv märkt att handikapplatser skulle störa mer ä
Låter helt sjukt, om jag fattat rätt så slog cyklisten till dörren med avsikt att stänga den!
Att göra något sådant utan koll är en klar polisanmälan, kan dock bli rätt verkningslös då han smet.
Har inte själv märkt att handikapplatser skulle störa mer ä
Quote from Funbeat user on 22 September 2012, 17:05@ Patric:
Ja, det var så min släkting uppfattade det, att det var för att "stänga" dörren. Om man kan kommer cyklande och sparkar eller knuffar till en bildörr i farten, då blir det en ganska okontrollerad stängning... Förutom personskada skulle det ju ä
@ Patric:
Ja, det var så min släkting uppfattade det, att det var för att "stänga" dörren. Om man kan kommer cyklande och sparkar eller knuffar till en bildörr i farten, då blir det en ganska okontrollerad stängning... Förutom personskada skulle det ju ä
Quote from Funbeat user on 22 September 2012, 18:50Måtte vederbörande få punktering varje gång han cyklar
Måtte vederbörande få punktering varje gång han cyklar
Quote from Funbeat user on 22 September 2012, 19:35Beklämmande och ledsamt att höra! (t-) (t-) Hoppas det inte ger några komplikationer.
Hoppas också att den som gjorde det är reggad här och läser det så han vet vad han gjort!
Beklämmande och ledsamt att höra! (t-) (t-) Hoppas det inte ger några komplikationer.
Hoppas också att den som gjorde det är reggad här och läser det så han vet vad han gjort!
Quote from Funbeat user on 22 September 2012, 19:35Punktering både fram och bak, gärna en gång till när han lyckats byta slangar.
Punktering både fram och bak, gärna en gång till när han lyckats byta slangar.
Quote from Funbeat user on 23 September 2012, 01:28Än är den inte född, den sista idioten. Hoppas verkligen att det stoppar vid en klämd tumme.
Vänligen
P.
Än är den inte född, den sista idioten. Hoppas verkligen att det stoppar vid en klämd tumme.
Vänligen
P.
Quote from Funbeat user on 23 September 2012, 15:03Det var inte så smart gjort av cyklisten. Man kan dock vända på det också, att det är farligt att öppna bildörrar som hinder på en cykelbana. Kan ju vara en med MS som kommer cyklande när dörren flyger upp och vi har samma argumentation åt andra hållet...
Det var inte så smart gjort av cyklisten. Man kan dock vända på det också, att det är farligt att öppna bildörrar som hinder på en cykelbana. Kan ju vara en med MS som kommer cyklande när dörren flyger upp och vi har samma argumentation åt andra hållet...
Quote from Funbeat user on 23 September 2012, 19:50Cyklistens beteende är oförlåtligt, men i samma mening så måste jag säga att det är lätt att göra dumma grejor när man är arg, grejor man ångrar i samma stund man gjort dem.
I vilket fall som helst så hoppas jag att din släkting repar sig fort och inte f
Cyklistens beteende är oförlåtligt, men i samma mening så måste jag säga att det är lätt att göra dumma grejor när man är arg, grejor man ångrar i samma stund man gjort dem.
I vilket fall som helst så hoppas jag att din släkting repar sig fort och inte f