Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelLedsen och besviken
You need to log in to create posts and topics.

12

Per,
Jag håller fullt och fast med dig, ifall dörren "flyger upp" och hamnar i cykelbanan! Då är det planeringen av handikapplatsen som är galen! I detta fallet var det dock så att min släkting hade hållit på ett slag, dvs att bildörren stått öppen ett ta

Instämmer i det självklara, men jag tycker att du borde rapportera plats och händelse till tekniska kontoret eller liknande så att det kan åtgärdas. Kanske du redan har gjort?

Det är ju ett evigt problem med cykelbanor som ligger innanför parkeringsplatser. Jag har ofta tänkt att det måste vara väldigt besvärligt för handikappade eller bara de som har lite svårt att röra sig t.ex utmed Vasagatan i Stockholm där cykelbana ofta l

Jo Jenny, jag försvarar verkligen inte cyklisten! Riktigt dåligt beteende hade den som sagt. Samtidigt är det uppenbart fel i gatuplaneringen som berörd myndighet borde få ta sig en titt på! Vet inte hur man går vidare, kanske en polisanmälan är på sin pl

Per,
Ingen fara, tyckte inte att du försvarade beteendet!
Jag håller dock med om att historien är ensidig, vi har inte "cyklistens" berättelse, och det är viktigt att tänka på. Polisanmälan och annat "skoj" får min släkting ta tag i, vilket jag verkligen

+1
Klockrent klipp btw.

12