Quote from Funbeat user on 12 November 2011, 15:14Fantastiskt! För mig som är uppväxt i Lund känns det här som ett måstelopp. När öppnar anmälan?
Fantastiskt! För mig som är uppväxt i Lund känns det här som ett måstelopp. När öppnar anmälan?
Quote from Funbeat user on 12 November 2011, 20:52Ska faktiskt till Lund den 1-2 december. Måste bara springa ett varv på banan. Det blir på kvällen den 1 dec.
Kan man springa enligt den "nya" kartan? Eller är det någon sträcka som är "ej löpbar bilväg"?
Ska faktiskt till Lund den 1-2 december. Måste bara springa ett varv på banan. Det blir på kvällen den 1 dec.
Kan man springa enligt den "nya" kartan? Eller är det någon sträcka som är "ej löpbar bilväg"?
Quote from Funbeat user on 13 November 2011, 12:21Enligt Google Maps (som f.ö. är kanon) verkar det fungera att springa enl. "nya" kartan. Ska logga sträckan med min GPS den 1 december.
Enligt Google Maps (som f.ö. är kanon) verkar det fungera att springa enl. "nya" kartan. Ska logga sträckan med min GPS den 1 december.
Quote from Funbeat user on 14 November 2011, 19:12Man kan springa enligt den nya kartan även om det för någon vecka sedan fortfarande var lite vägarbete på någon av trottoarerna.
Man kan springa enligt den nya kartan även om det för någon vecka sedan fortfarande var lite vägarbete på någon av trottoarerna.
Quote from Funbeat user on 26 January 2012, 21:41Anmälan är nu öppen:
http://www.lejonbragden.se/registration/
Anmälan är nu öppen:
Quote from Funbeat user on 27 January 2012, 09:06Så trist att man behöver rejäl återhämtning mellan långloppen...
Det finns flera intressanta lopp på vårkanten, och min kropp pallar inte mer än de jag redan är anmäld till.
Så trist att man behöver rejäl återhämtning mellan långloppen...
Det finns flera intressanta lopp på vårkanten, och min kropp pallar inte mer än de jag redan är anmäld till.
Quote from Funbeat user on 27 January 2012, 13:13Det finns ett ämne om myter inom löpning.
En av de tråkigaste är myten om återhämtning i tid mellan tävlingar.
Mellan träningar är det dock ej så allvarligt.Tror ( man känner sig själv åtminstone - kanske ) att de flesta tävlar sig ej mer slut än ef
Det finns ett ämne om myter inom löpning.
En av de tråkigaste är myten om återhämtning i tid mellan tävlingar.
Mellan träningar är det dock ej så allvarligt.
Tror ( man känner sig själv åtminstone - kanske ) att de flesta tävlar sig ej mer slut än ef
Quote from Funbeat user on 8 February 2012, 20:38Kommer det att finnas nån tidsregistrering när man passerar marathondistansen som tex Skövde 6timmars
Kommer det att finnas nån tidsregistrering när man passerar marathondistansen som tex Skövde 6timmars
Quote from Funbeat user on 11 February 2012, 01:13Det är inte bestämt ännu eftersom den officiella kontrollmätningen av sträckan inte är färdigställd ännu, vilket betyder att vi ännu inte vet var "marathonpunkten" kommer att ligga. Det gäller för övrigt även "dubbelmarathonpunkten". Förhoppningsvis, men
Det är inte bestämt ännu eftersom den officiella kontrollmätningen av sträckan inte är färdigställd ännu, vilket betyder att vi ännu inte vet var "marathonpunkten" kommer att ligga. Det gäller för övrigt även "dubbelmarathonpunkten". Förhoppningsvis, men
Quote from Funbeat user on 15 February 2012, 15:29Funderar på 50km men lite oklart med jobbet.Hur ser det ut med anmälan är det risk att det blir fullt om jag dröjer några veckor?
Funderar på 50km men lite oklart med jobbet.Hur ser det ut med anmälan är det risk att det blir fullt om jag dröjer några veckor?