Quote from Guest on 25 September 2012, 20:33Man kanske inte får lägga upp "annonser" här, men det hade varit kul om någon utan startplats som vill springa får chansen.
Startplatsen kan bara överlåtas till en kvinna som vill springa 30 km. Bytet sker på plats med uppvisande av startbevis och kostar
Man kanske inte får lägga upp "annonser" här, men det hade varit kul om någon utan startplats som vill springa får chansen.
Startplatsen kan bara överlåtas till en kvinna som vill springa 30 km. Bytet sker på plats med uppvisande av startbevis och kostar
Quote from Funbeat user on 25 September 2012, 20:43Kanske det kanske, har ändå inget för mig på lördag! Men är inte startbeviset personligt?
Kanske det kanske, har ändå inget för mig på lördag! Men är inte startbeviset personligt?
Quote from Funbeat user on 25 September 2012, 22:37Man får ändra namnet på plats, kostar lite pengar.. du får läsa på deras hemsida..
Man får ändra namnet på plats, kostar lite pengar.. du får läsa på deras hemsida..
Quote from Funbeat user on 26 September 2012, 11:07Precis. Kostar 300 att byta till sitt namn (vilket är obligatoriskt).
Och eftersom det är fullt i alla klasser kan man bara överlåta inom både kön och sträcka.
Precis. Kostar 300 att byta till sitt namn (vilket är obligatoriskt).
Och eftersom det är fullt i alla klasser kan man bara överlåta inom både kön och sträcka.
Quote from Funbeat user on 26 September 2012, 11:07Så vad säger du Linda? Det börjar dra ihop sig. Jag kan själv inte springa pga flytt.
Så vad säger du Linda? Det börjar dra ihop sig. Jag kan själv inte springa pga flytt.
Quote from Funbeat user on 26 September 2012, 12:49Använd Köp och Sälj-konferensen! Geschäft ska hållas där (även tillåtna sådana) Eller ännu hellre, Lidingöloppets eget Facebook-event för just detta!
Använd Köp och Sälj-konferensen! Geschäft ska hållas där (även tillåtna sådana) Eller ännu hellre, Lidingöloppets eget Facebook-event för just detta!
Quote from Funbeat user on 26 September 2012, 12:53köpte en i grupp 5 eftersom kompisen skulle springa där, många som vill ha på facebooksidan. Kasta ut den där
köpte en i grupp 5 eftersom kompisen skulle springa där, många som vill ha på facebooksidan. Kasta ut den där
Quote from Funbeat user on 27 September 2012, 13:01Tack för tips! Ber om ursäkt för klantigt upplägg...
Tack för tips! Ber om ursäkt för klantigt upplägg...