Quote from Guest on 10 October 2009, 16:12Hej,
Såg ett stort gäng som såg ut som de skulle ut ochs springa vid 17.30 - 18.00 vid gräsytan brevid nya Carl Milles skolan vid Larsberg. Är det en löpgrupp som återkommer eller bara tillfälligt?
Rent statistiskt borde nån på FB varit med eller veta mer
Hej,
Såg ett stort gäng som såg ut som de skulle ut ochs springa vid 17.30 - 18.00 vid gräsytan brevid nya Carl Milles skolan vid Larsberg. Är det en löpgrupp som återkommer eller bara tillfälligt?
Rent statistiskt borde nån på FB varit med eller veta mer
Quote from Funbeat user on 10 October 2009, 16:22OT: Det lär finnas regelbundna träningar som Lidingö långlöpare kör söndag 16:00 från Vallen under vintern. Längd 16-23 km, 5:45-tempo typ.
OT: Det lär finnas regelbundna träningar som Lidingö långlöpare kör söndag 16:00 från Vallen under vintern. Längd 16-23 km, 5:45-tempo typ.
Quote from Funbeat user on 10 October 2009, 20:28OT: Jag vet och ibland är jag med så jag undrade om det var en konkurrerande "sekt" eller bara en stor svennsexa.
Du kanske ska hänga med nån söndag?
/Patrik
OT: Jag vet och ibland är jag med så jag undrade om det var en konkurrerande "sekt" eller bara en stor svennsexa.
Du kanske ska hänga med nån söndag?
/Patrik
Quote from Funbeat user on 10 October 2009, 22:16Lite lag Nord mot lag Syd? Hoppas kunna vara med några ggr i vinter, fast hoppas mest på skridskoisar 😉
Lite lag Nord mot lag Syd? Hoppas kunna vara med några ggr i vinter, fast hoppas mest på skridskoisar 😉
Quote from Funbeat user on 11 October 2009, 21:57Nu blev jag nyfiken på Lidingö långlöpare, Patrik berätta mer!
/Långlöpande lidingöbo
Nu blev jag nyfiken på Lidingö långlöpare, Patrik berätta mer!
/Långlöpande lidingöbo
Quote from Funbeat user on 12 October 2009, 23:20Lidingö långlöpare är ett antal personer i ca 40+ åldern som varje söndag kl 16 startar vid Lidingövallen (P-platsen vid snurrgrinden) coh springer ca 1.5 - 2 h. Det brukar dock funka att ägga av efter kortare tid. Antalet löpare varierar men är ca 1 - 10
Lidingö långlöpare är ett antal personer i ca 40+ åldern som varje söndag kl 16 startar vid Lidingövallen (P-platsen vid snurrgrinden) coh springer ca 1.5 - 2 h. Det brukar dock funka att ägga av efter kortare tid. Antalet löpare varierar men är ca 1 - 10