Quote from Guest on 22 September 2008, 21:00Vi ska ju springa LT i år och jag har några frågor om rent praktiska saker.
1 Det ska ju gå bussar från Ropsten till startområdet. NGN som vet hur lång tid det tar och hur ofta de brukar gå? Det behöver ju inte vara samma alla år, men hur brukar det vara
Vi ska ju springa LT i år och jag har några frågor om rent praktiska saker.
1 Det ska ju gå bussar från Ropsten till startområdet. NGN som vet hur lång tid det tar och hur ofta de brukar gå? Det behöver ju inte vara samma alla år, men hur brukar det vara
Quote from Funbeat user on 22 September 2008, 21:10Ett svar av fyra... kan man svara ändå?
Lidingö Tjejlopp:
Dusch finns både på Grönsta samt vid Lidingövallen.Hoppas du får fler svar från någon annan...
Ett svar av fyra... kan man svara ändå?
Lidingö Tjejlopp:
Dusch finns både på Grönsta samt vid Lidingövallen.
Hoppas du får fler svar från någon annan...
Quote from Funbeat user on 22 September 2008, 21:20Hej hopp!
Mina svar:
1) Bussarna går hela tiden, så fort de blir fyllda. Det finns ingen bestämd tidtabell. De brukar bli fulla ganska så fort (men kanske inte fullt lika fort på söndagen som de blir på lördagen). Hur lång tid det tar att ta sig ut är s
Hej hopp!
Mina svar:
1) Bussarna går hela tiden, så fort de blir fyllda. Det finns ingen bestämd tidtabell. De brukar bli fulla ganska så fort (men kanske inte fullt lika fort på söndagen som de blir på lördagen). Hur lång tid det tar att ta sig ut är s
Quote from Bjarne Lewin on 22 September 2008, 21:45Tack så hemskt mkt för snabba och bra svar (L) Nu vet vi ju bara hur det har varit men man kan väl anta att det inte har ändrat sig så mkt
Tack så hemskt mkt för snabba och bra svar (L) Nu vet vi ju bara hur det har varit men man kan väl anta att det inte har ändrat sig så mkt
Quote from Bjarne Lewin on 22 September 2008, 21:49Förresten vad gäller bussarna Eva, det var tiden för att de skulle bli fulla som du skrev om men hur lång tid tar själva resan?
Förresten vad gäller bussarna Eva, det var tiden för att de skulle bli fulla som du skrev om men hur lång tid tar själva resan?
Quote from Funbeat user on 22 September 2008, 22:09Nej, det var själva restiden jag beskrev 🙂 Bussarna brukar bli fulla på en gång eftersom det kommer en massa folk med samma tunnelbana. Jag har aldrig behövt sitta (eller stå) längre än några minuter på bussen innan den har åkt iväg.
Nej, det var själva restiden jag beskrev 🙂 Bussarna brukar bli fulla på en gång eftersom det kommer en massa folk med samma tunnelbana. Jag har aldrig behövt sitta (eller stå) längre än några minuter på bussen innan den har åkt iväg.
Quote from Bjarne Lewin on 22 September 2008, 22:33Aha! men då var det ju ännu bättre (t+)
Aha! men då var det ju ännu bättre (t+)